paylaştığın klipte ben ghostluyorlar diye ağlamıyorum..seninde herhalde kulakların iyi işitmiyor.koymuşsun bir tane klip, konu başlığıda Bazı yayıncıların kendini dokunulmaz sanması. falan filan gelmiş burda o kadar kanıt sunmama rağmen hala aksini savunup kendini haklı çıkartmaya çalışıyorsun. ne yaptığınızı ve ne ettiğinizi çok iyi bildiğiniz halde onursuzca davranıp insanların vakitlerini çalıyorsunuz.


: DD
Reply With Quote