Page 5 of 11 FirstFirst ... 34567 ... LastLast
Results 41 to 50 of 110
  1. #41
    Senior Member BestVitaLity's Avatar
    Join Date
    Jul 2018
    Posts
    1,060
    Quote Originally Posted by abdullah seker View Post
    o olayı hiç sorma maalesef hocam,Nttgame adaletsizlik yaptı o adama.
    E makro/pedal kullanan kişi 5 sefer hapis yiyor ama bu eleman 1 sefer hapis yedikten sonra sebepsiz yere 2.yi ban yedi hiç bana gm insiyatifi diye mamal okumayın.sırf o adam 6-7 k izleniyor(çocuk kitlesi) diye çifte standart uyguladınız.

    Sonra ne oldu 6-7 k izlenen eleman oyununuzu bıraktı sizde 2 k kişinin gönlünü kaybetmiş oldunuz değdi mi ?

    6 k izlenen adam hoşgörü gösterip yayınınıza bile çıkmadı ama o banladığınız 2 k izlenen yayıncı size hoşgörü gösterip yayınınıza konuk oldu nankörlüğe değdi mi ?
    O zaten makrodan bann yedi, yayıncı olması 2-3k izlenmesi makroyu göz ardı etmemiz gerektiği anlamına gelmez.

  2. #42
    Senior Member cYkParsing's Avatar
    Join Date
    Jan 2014
    Posts
    778
    seni bilirim ama izlemem.

    Sürekli report yapıyorsun diye kendini ayrıcalıklı görmemelisin.
    nttgame'de sürekli illegalleri reportluyorsun diye sana karşı böyle bir samimi tavır sergiliyorsa çok yanlış yapıyor.

    sadece xcreepy part 12 i izledim adam seni arkadan saklanarak geliyor diye neyin kanıtını alıyorsun ?
    bu tavrırdan dolayı birisi ceza aldıysa video çekip itemleri silip oyunu bırakırım.
    Last edited by ScORp_LiON; 08-21-2019 at 12:52 PM.

  3. #43
    Senior Member
    Join Date
    Jul 2013
    Posts
    458
    Quote Originally Posted by Lord_Archer View Post
    O zaten makrodan bann yedi, yayıncı olması 2-3k izlenmesi makroyu göz ardı etmemiz gerektiği anlamına gelmez.
    Normal bir oyuncu makrodan ceza aldığında hapis yer 5 sefer ama bu arkadaş ban yedi adalet mi peki bu sorarım ?

  4. #44
    Senior Member BestVitaLity's Avatar
    Join Date
    Jul 2018
    Posts
    1,060
    Quote Originally Posted by ZuhannaOfficial View Post
    paylaştığın klipte ben ghostluyorlar diye ağlamıyorum..seninde herhalde kulakların iyi işitmiyor. koymuşsun bir tane klip, konu başlığıda Bazı yayıncıların kendini dokunulmaz sanması. falan filan gelmiş burda o kadar kanıt sunmama rağmen hala aksini savunup kendini haklı çıkartmaya çalışıyorsun. ne yaptığınızı ve ne ettiğinizi çok iyi bildiğiniz halde onursuzca davranıp insanların vakitlerini çalıyorsunuz.
    Ghostluyorum yalan değil, ama bowlda kestiğimde ghostla alakası yok, CSnin altında kesiyorum ghost diyorsun. Böyle bişey mümkün mü? O zaman bırakıyım dokunmiyim sana kes CSyi rahat rahat. Yayın açıyorsun diye ayrıcalık bekleme, 2-3k izlenene bileti kestiler 100-200ü tınlamazlar.

  5. #45
    Senior Member ZuhannaOfficial's Avatar
    Join Date
    Jan 2019
    Posts
    252
    Nickname
    Zuhanna
    Class
    KO -> Rogue
    Clan
    ALONE
    Server
    KO -> Ares
    Race
    El-Morad
    Quote Originally Posted by cYkParsing View Post
    seni bilirim ama izlemem.

    Sürekli report yapıyorsun diye kendini ayrıcalıklı görmemelisin.
    nttgame'de sürekli illegalleri reportluyorsun diye sana karşı böyle bir samimi tavır sergiliyorsa çok yanlış yapıyor.

    sadece xcreepy part 12 i izledim adam seni arkadan saklanarak geliyor diye neyin kanıtını alıyorsun ?
    bu tavrırdan dolayı birisi ceza aldıysa video çekip itemleri silip oyunu bırakırım.
    sence o herifin niyeti ve amacı ap acık ortada değil mi? onun cevabını söyler misin? yoksa tarafsız gibi görünüp taraflı bir yorum mu yapıyorsun?

  6. #46
    Junior Member
    Join Date
    Oct 2018
    Posts
    5
    Class
    KO -> Warrior
    Server
    KO -> Rosetta
    Race
    El-Morad
    ghost ban sebebi degildir.

  7. #47
    Senior Member BestVitaLity's Avatar
    Join Date
    Jul 2018
    Posts
    1,060
    Quote Originally Posted by abdullah seker View Post
    Normal bir oyuncu makrodan ceza aldığında hapis yer 5 sefer ama bu arkadaş ban yedi adalet mi peki bu sorarım ?
    Kurallarda şöyle birşey var: Not: GM’in inisiyatifine göre tüm kurallar değiştirilebilir. Her bir kural için cezalar arttırılabilir ya da düşürülebilir.

    Yani ilk seferde de makrodan direk bann yiyebilirsin. Öyle 5 canım var diye bişey yok.

  8. #48
    Bu yayıncı kardeşimiz enteresan bir tarzı var vs de kesilince makro bannlatacam.Cz de üst üste kesilince ghostluyorlar bannlatacam.Flood atmaya saygısızlık demiş o ayrıntı ayrı bir gülümsetti.Ekibim vardır charın yürüyüşüne takarım cz de nefes aldırtmam bundan kime ne?Bu her yayın açan knightın reklamını yapıyorum destekleyin beni tribine girmesi gerçekten çok enteresan

  9. #49
    Senior Member BestVitaLity's Avatar
    Join Date
    Jul 2018
    Posts
    1,060
    Quote Originally Posted by Jesusss42 View Post
    Bu yayıncı kardeşimiz enteresan bir tarzı var ws de kesilince makro bannlatacam.Cz de üst üste kesilince ghostluyorlar bannlatacam.Flood atmaya saygısızlık demiş o ayrıntı ayrı bir gülümsetti.Ekibim vardır charın yürüyüşüne takarım cz de nefes aldırtmam bundan kime ne?Bu her yayın açan knightın reklamını yapıyorum destekleyin beni tribine girmesi gerçekten çok enteresan
    Aynen bende bundan bahsediyorum, sürekli bannlatacam, makro, koxp, ghost. Diyorumya bowlda boss taşında kestik ghost diyor. Heralde ayrıcalık bekliyor, dokunmayacaktık 50 kişi izliyor diye, rahat rahat kesecekti taşı.

  10. #50
    Senior Member
    Join Date
    Jul 2013
    Posts
    458
    Quote Originally Posted by Lord_Archer View Post
    Kurallarda şöyle birşey var: Not: GM’in inisiyatifine göre tüm kurallar değiştirilebilir. Her bir kural için cezalar arttırılabilir ya da düşürülebilir.

    Yani ilk seferde de makrodan direk bann yiyebilirsin. Öyle 5 canım var diye bişey yok.
    Varsayalım ki suçları aynı olan 2 kişi olsun ,
    x kişisi 5 kere hapis yedikten sonra 6. yı ban yiyor.
    y kişisi tek seferde ban yiyor.
    Bu çifte standart değilde ne peki ?

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
cookie_verity_form_