O zaman her yayın açan czde istediği kadar kassın, yerini biliyorum niye gidip kesmiyim seni? Kesmemem için bir sebep var mı ? O zaman delay koyacaksın yayına. Bowlda ölüp ghostluyor diyorsun bunun ötesi yok. Bide bannlatmakla tehdit ediyorsun.
O zaman her yayın açan czde istediği kadar kassın, yerini biliyorum niye gidip kesmiyim seni? Kesmemem için bir sebep var mı ? O zaman delay koyacaksın yayına. Bowlda ölüp ghostluyor diyorsun bunun ötesi yok. Bide bannlatmakla tehdit ediyorsun.
Last edited by ScORp_LiON; 08-21-2019 at 12:51 PM.