Quote Originally Posted by Lord_Archer View Post
Yayıncılar hep ayrıcalık bekliyor, 2k izlenen adamı gözünü kırpmadan bannladılar, 100-200 izlenen yayıncı bowlda kesildi diye ghostlamaktan adam bannlatcak, olaya bak sen. Bide bowlda boss taşı kesiyor, kesilince ghostlandım diyor : DD:
o olayı hiç sorma maalesef hocam,Nttgame adaletsizlik yaptı o adama.
E makro/pedal kullanan kişi 5 sefer hapis yiyor ama bu eleman 1 sefer hapis yedikten sonra sebepsiz yere 2.yi ban yedi hiç bana gm insiyatifi diye mamal okumayın.sırf o adam 6-7 k izleniyor(çocuk kitlesi) diye çifte standart uyguladınız.

Sonra ne oldu 6-7 k izlenen eleman oyununuzu bıraktı sizde 2 k kişinin gönlünü kaybetmiş oldunuz değdi mi ?

6 k izlenen adam hoşgörü gösterip yayınınıza bile çıkmadı ama o banladığınız 2 k izlenen yayıncı size hoşgörü gösterip yayınınıza konuk oldu nankörlüğe değdi mi ?