bencede düzenleme gelmeden gelmemeli yoksa 2 aya reb 10 yapıcaklar zaten üst seviye olanlar dahada arada uçurum olucak
bencede düzenleme gelmeden gelmemeli yoksa 2 aya reb 10 yapıcaklar zaten üst seviye olanlar dahada arada uçurum olucak
Birlik Ve Beraberlik İçerisinde Tek TÜRKİYE !