Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 11 to 19 of 19
  1. #11
    Senior Member
    Join Date
    Mar 2013
    Posts
    258
    Abiciğim yanlış anlama dediğimi hiçbir şeyle itham etmiyorum da şöyle birşey var, kasayı alıp gidiyosun bilişim şubeye, diyorsun böyleyken böyle. Adamlar sana direkman isim soy isim olarak çıkartıyor. Şikayetçi olduğunu belirttiğin zaman ya uzlaştırmaya çalışıyorlar ya dava açıyorlar. Kaybetme şansın yok hiçbir şeyi.

  2. #12
    Senior Member GaraMurattt's Avatar
    Join Date
    Nov 2014
    Posts
    365
    Nickname
    IMORI
    Class
    KO -> Rogue
    Server
    KO -> Destan
    Race
    Karus
    Quote Originally Posted by exe1203 View Post
    29 09 2015 tarihinde sabah pk attıktan sonra akşam yemeğine dışarı çıktım carı da afk bırakmıştım human gatenin yanına. Evden çıktığım saat 19.08 filandı geldiğimde ise 21.45 filandı bilgisayarım kapalıydı çara girdiğimde bıraktığım yerde değildi tahmin ettiğim üzere bütün itemlerim yoktu. Ticket atım gelen cevap hiç yardımcı olmadı şuan çok mağdurum (her ay 12800 npoint) yükleyen birisiyim gerekli incelemeyi değerli gm ve moderatörler'in yardımcı olacağını inanıyorum.herkese iyi forumlar

    item listesi
    +5 rep krowaz gögüslük
    +5 rep krowaz eldiven
    +5 rep krowaz ayaklık
    +1 rep krowaz kafalık
    +1 rep krowaz donluk
    +3 legionnaire band +3 legionnaire band
    +3 silver earring +3 cockatrice’s earrings
    +8 moonlight +5 rep khanjar
    +2elf belt +2amulet of dexterity
    ağlayanin mali gülene kalmaz beyfendi forumdan milletin ailesine küfretmesini çok güzel beceriyorsun iyi olmuş zaten chari 3 4 kişi oynuyorsunuz bunu ispatlarim kendi yazdiğin yazilarla.ilahi adalet pk mizdan çalipta youtube'e videolari yüklerken bağlanti yavaşlamasi sinir daha bunlar cok farkli şekillerde çikar merak etme.rabbimin sopasi yok yöneticilere sesleniyorum bu hesap en az 3 kişi tarafindan oynanmaktadir
    hayattaki yegane üstünlüğüm türk doğmaktır

  3. #13
    Junior Member
    Join Date
    Apr 2014
    Posts
    18
    Quote Originally Posted by Alphonse View Post
    Abiciğim yanlış anlama dediğimi hiçbir şeyle itham etmiyorum da şöyle birşey var, kasayı alıp gidiyosun bilişim şubeye, diyorsun böyleyken böyle. Adamlar sana direkman isim soy isim olarak çıkartıyor. Şikayetçi olduğunu belirttiğin zaman ya uzlaştırmaya çalışıyorlar ya dava açıyorlar. Kaybetme şansın yok hiçbir şeyi.
    Gereği gereken her şeyi yapacam

  4. #14
    Junior Member
    Join Date
    Apr 2014
    Posts
    18
    Quote Originally Posted by GaraMurattt View Post
    ağlayanin mali gülene kalmaz beyfendi forumdan milletin ailesine küfretmesini çok güzel beceriyorsun iyi olmuş zaten chari 3 4 kişi oynuyorsunuz bunu ispatlarim kendi yazdiğin yazilarla.ilahi adalet pk mizdan çalipta youtube'e videolari yüklerken bağlanti yavaşlamasi sinir daha bunlar cok farkli şekillerde çikar merak etme.rabbimin sopasi yok yöneticilere sesleniyorum bu hesap en az 3 kişi tarafindan oynanmaktadir
    Senin gibi insanların olduğu bir sever da oynadığıma utanıyorum. item yapmak senin elinde sana tek mi attım yoksa çok mu kestim bilmiyorum ama muhalif olduğun kesin bana neyse kalp kırmak istemiyorum iyi formlar

  5. #15
    Senior Member GaraMurattt's Avatar
    Join Date
    Nov 2014
    Posts
    365
    Nickname
    IMORI
    Class
    KO -> Rogue
    Server
    KO -> Destan
    Race
    Karus
    Quote Originally Posted by exe1203 View Post
    senin gibi insanların olduğu bir sever da oynadığıma utanıyorum. Item yapmak senin elinde sana tek mi attım yoksa çok mu kestim bilmiyorum ama muhalif olduğun kesin bana neyse kalp kırmak istemiyorum iyi formlar
    nemi yaptin az bekle ne yaptiğini göstericem sana
    hayattaki yegane üstünlüğüm türk doğmaktır

  6. #16
    Senior Member GaraMurattt's Avatar
    Join Date
    Nov 2014
    Posts
    365
    Nickname
    IMORI
    Class
    KO -> Rogue
    Server
    KO -> Destan
    Race
    Karus
    Quote Originally Posted by exe1203 View Post
    Senin gibi insanların olduğu bir sever da oynadığıma utanıyorum. item yapmak senin elinde sana tek mi attım yoksa çok mu kestim bilmiyorum ama muhalif olduğun kesin bana neyse kalp kırmak istemiyorum iyi formlar


    ÜSTELİK AİLEME ETTİĞİN KÜFÜRLERDE CABASI UTANMALISIN AMA SENDE UTANACAK YÜZ YOK SIYRILMIŞ ARTIK
    hayattaki yegane üstünlüğüm türk doğmaktır

  7. #17
    Senior Member GaraMurattt's Avatar
    Join Date
    Nov 2014
    Posts
    365
    Nickname
    IMORI
    Class
    KO -> Rogue
    Server
    KO -> Destan
    Race
    Karus
    AYRICA BUDA TERBİYESİZLİKLERİNİN NTTGAME HAKKINDA DALGA GEÇTİĞİNİ SÖYLEMEN BANININ AÇILMASI İÇİN YALVARAN KİŞİNİN SİZDEN BİRİSİ OLMADIĞINI SÖYLEMEN SAMİMİYETSİZLİĞİNİ ÇİRKEFLİĞİNİ SAHTEKARLIĞINI BİLDİRİR RESMİ FORUMDA YÖNETİCİLERE YAĞLAMA YIKAMA ÇEKİPTE BAŞKA FORUMLARDA BURDA YAPTIKLARINLA İLGİLİ UTANMADAN DALGA GEÇMEN NE MAL OLDUĞUNU GÖSTERİR BİRDE KALKIP HİÇ ÇEKİNMEDEN UTANIYORUMMU DİYORSUN SENDE UTANMA OLSA BUNLARI YAPMAZSIN.



    SAYIN YÖNETİCİLER AŞAĞIDAKİ JPEG DOSYASINDA KİŞİ HESABI 3 KİŞİYLE PAYLAŞTIĞINI SÖYLEMEKTEDİR VE ÖYLEDE GÖRÜNÜYOR PAYLAŞILAN HESAPLARLA İLGİLİ TEKNİK DESTEK SAĞLANMADIĞINI BİLİYORUZ GEREĞİNİN YAPILMASINI BEKLİYORUM.

    [IMG][/IMG]
    hayattaki yegane üstünlüğüm türk doğmaktır

  8. #18
    Junior Member
    Join Date
    Apr 2014
    Posts
    18
    Quote Originally Posted by GaraMurattt View Post
    ağlayanin mali gülene kalmaz beyfendi forumdan milletin ailesine küfretmesini çok güzel beceriyorsun iyi olmuş zaten chari 3 4 kişi oynuyorsunuz bunu ispatlarim kendi yazdiğin yazilarla.ilahi adalet pk mizdan çalipta youtube'e videolari yüklerken bağlanti yavaşlamasi sinir daha bunlar cok farkli şekillerde çikar merak etme.rabbimin sopasi yok yöneticilere sesleniyorum bu hesap en az 3 kişi tarafindan oynanmaktadir
    Kocaman da varsın ama hayla beynini kullanamıyorsun çok üzülüyorum

  9. #19
    Senior Member Fauwk's Avatar
    Join Date
    Apr 2015
    Posts
    6,318
    Quote Originally Posted by Fauwk View Post
    Merhaba,

    Hesaplarınız ile ilgili durumlarda Moderatorler olarak forum üzerinden yardımcı olamıyoruz, durumunuz ile ilgili inceleme/teknik kontrolleri yapabilecek yetkili personel Müşteri Hizmetleridir.
    Quote Originally Posted by Fauwk View Post
    Anlıyorum fakat hesaplarınız ile ilgili teknik kontrolleri yapabilecek yetkili personel destek ekibidir, forum üzerinden ne yazık ki hesap detaylarınızı görüntüleyememekteyiz.

    Durumunuz ile ilgili açık/net anlaşılabilir bir şekilde bilet oluşturarak destek ekibine iletiniz, vereceğiniz bilgilerin doğrultusunda eğer mümkün ise tarafınıza telafi işlemleri yapılacaktır. Fakat bu durum ile ilgili forum üzerinden net bilgiler veremiyoruz dolayısıyla nihai cevapları tarafınıza verebilecek yetkili personel Müşteri Hizmetleridir.
    Quote Originally Posted by Fauwk View Post
    Görevimiz sizlere yardımcı olmak fakat üzülerek tekrar söylemeliyim ki forum üzerinden hesap detaylarınız ile ilgili konularda size yardımcı olamıyoruz. Yaşadığınız durumu sade/net bir şekilde anlatarak, bilet içerisinde sizden istenilen bilgilerin tamamını doğru bir şekilde vererek Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçmeniz gerekmektedir.

    Bu tür durumlarda teknik kontroller yapılmaktadır ve sonrasında tarafınıza nihai cevaplar verilmektedir.
    Quote Originally Posted by Wanrina View Post
    Fauwk arkadaşımızın da belirttiği gibi forum üzerinden herhangi bir hesap desteği sağlanamamaktadır. Hesap desteği sadece destek sistemi üzerinden bilet göndermeniz durumunda sağlanmaktadır. Eğer zaten bir bilet göderdiyseniz lütfen tarafınıza verilecek olan cevabı bekleyiniz. Hesabınız ile ilgili araştırma biletiniz üzerinden yapılacaktır.


    İyi Forumlar!

    Tekrar Merhaba,

    Konu içerisinde tarafınıza cevaplar verilmiştir, forum üzerinden ikili tartışmalara müsaade edilmemektedir durumunuz ile ilgili biletiniz üzerinden verilecek cevabı beklemelisiniz.

    İyi günler.

Tags for this Thread

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
cookie_verity_form_