Öncelikle selamlar benim anlamadığım bir konu var ben 2.pc mi aldım 2 char farm pazar yapmak için sonrasında 2. Hesabımı açtım şuan kullandığım account 15 yıllık bu arada yeni açtığım account 17 lw de 24 saat dolmadan daha premium çekmeye fırsat kalmadan ban yedi ve bilet attım hesabımı incelediklerini aynı ip den birden fazla hesap vb ve hesabı süresiz kapattıklarını ilettiler tekrar bilet attım ve gerekli açıklama yapıldı dendi şimdi ne yapmalıyım 2. Bi hesap daha açarsam oda mı ban yicek yada ana hesabım mi ban yicek cidden sorun sadece yapılan haksızlık inanın oyunu temiz oynayan nadir insanlardanım tamamen keyfi farm ve pazar yapıcaktım boş slot yok zaten mülti girmedim hiçbir illegal program kullanmadım neyi incelediler millet 8 pc farm atıyor benim 2.pc oynamaya hakkım yokmu ?
Tekrar durumunuzu ileten bilet gönderip itirazınızı iletebilirsiniz.
Müşteri hizmetleri bilet sistemi sorunu çözebileceğiniz tek yerdir ve verdikleri nihai karardır. Forum üzerinden hesap desteği verilememektedir.