Results 1 to 2 of 2
  1. #1
    Junior Member
    Join Date
    Jan 2019
    Posts
    6

    Post Dc olma problemi

    Arkadaşlar merhaba. Yaklaşık 3 yıl önce oyunu bırakmıştım. 3 gün önce sirius serverında tekrar başladım. Fakat oyunda çok sık dc oluyorum.
    Rogers internet kullanıyorum ve hız yaklaşık 200mbps. Başka herhangibi bir oyunda lag yada kopma sıkıntı yaşamıyorum. Acaba wi-fi den mi sorun var diye ethernet bagladım. yinede sık sık dc oluyorum. Bir çok forum ve sayfaya baktım. Herhangibi bir çözüm bulamadım. Acaba sorun benden mi kaynaklı yoksa sizde de aynı sıkıntı var mı? Konuyla ilgili yardımcı olabilirseniz çok sevinirim. Cevaplar için şimdiden teşekkürler.

  2. #2
    Senior Member SkCLucky's Avatar
    Join Date
    Aug 2016
    Posts
    7,945
    Merhaba,

    Yurt dışında yaşayan bazı oyuncularımız maalesef oyundan kopma sorunu yaşıyor, bu sorunun farkında olup en kısa sürede çözümlenmesi adına çalışmalar devam etmektedir.

Tags for this Thread

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
cookie_verity_form_