Arkadaşlar merhaba. Yaklaşık 3 yıl önce oyunu bırakmıştım. 3 gün önce sirius serverında tekrar başladım. Fakat oyunda çok sık dc oluyorum.
Rogers internet kullanıyorum ve hız yaklaşık 200mbps. Başka herhangibi bir oyunda lag yada kopma sıkıntı yaşamıyorum. Acaba wi-fi den mi sorun var diye ethernet bagladım. yinede sık sık dc oluyorum. Bir çok forum ve sayfaya baktım. Herhangibi bir çözüm bulamadım. Acaba sorun benden mi kaynaklı yoksa sizde de aynı sıkıntı var mı? Konuyla ilgili yardımcı olabilirseniz çok sevinirim. Cevaplar için şimdiden teşekkürler.
Yurt dışında yaşayan bazı oyuncularımız maalesef oyundan kopma sorunu yaşıyor, bu sorunun farkında olup en kısa sürede çözümlenmesi adına çalışmalar devam etmektedir.