Ben şöyle bi adalet bekliyorum şahsen makroya herkes hapis yerken ben ilk cezadan perma yedim ve beni dinlerseniz cidden makro olduğumu ve tpt kullanmadığımı size resim ve videolarla kanıtlayabilirim suçluyum ama sınırsız ban olmamalıydı hapise çevirin lütfen isterseniz özelden kanıtlarımı sunayım ?


