seni bilirim ama izlemem.
Sürekli report yapıyorsun diye kendini ayrıcalıklı görmemelisin.
nttgame'de sürekli illegalleri reportluyorsun diye sana karşı böyle bir samimi tavır sergiliyorsa çok yanlış yapıyor.
sadece xcreepy part 12 i izledim adam seni arkadan saklanarak geliyor diye neyin kanıtını alıyorsun ?
bu tavrırdan dolayı birisi ceza aldıysa video çekip itemleri silip oyunu bırakırım.
Last edited by ScORp_LiON; 08-21-2019 at 12:52 PM.
Ghostluyorum yalan değil, ama bowlda kestiğimde ghostla alakası yok, CSnin altında kesiyorum ghost diyorsun. Böyle bişey mümkün mü? O zaman bırakıyım dokunmiyim sana kes CSyi rahat rahat. Yayın açıyorsun diye ayrıcalık bekleme, 2-3k izlenene bileti kestiler 100-200ü tınlamazlar.
ghost ban sebebi degildir.
Bu yayıncı kardeşimiz enteresan bir tarzı var vs de kesilince makro bannlatacam.Cz de üst üste kesilince ghostluyorlar bannlatacam.Flood atmaya saygısızlık demiş o ayrıntı ayrı bir gülümsetti.Ekibim vardır charın yürüyüşüne takarım cz de nefes aldırtmam bundan kime ne?Bu her yayın açan knightın reklamını yapıyorum destekleyin beni tribine girmesi gerçekten çok enteresan![]()