Abiciğim yanlış anlama dediğimi hiçbir şeyle itham etmiyorum da şöyle birşey var, kasayı alıp gidiyosun bilişim şubeye, diyorsun böyleyken böyle. Adamlar sana direkman isim soy isim olarak çıkartıyor. Şikayetçi olduğunu belirttiğin zaman ya uzlaştırmaya çalışıyorlar ya dava açıyorlar. Kaybetme şansın yok hiçbir şeyi.