Adam ghost kanıtı diye konuya bugün 10 video atti, 7si bowlda 3ü bizim aocta. Bowlda bir insanı ghostlamaya ihtiyaç var mı sence? Yani buna ghost demek bile ayıptır, ghost nasıl olur merak ediyorsan geçen sene domenicoya Maneste atılan ghostu bul izle.
Zaten diyorumya ghost atıyorum evet, ghostlamıyorum demiyorum ama bowlda kesilmesi ghost değildir. Gitse trollere saklansa, veya arkaya crocellere falan geçse orda kestirse kendini o videoyu koysa ona tamam evet bu ghost videosudur derim.
Ama kalkıpta bowlda CS keserken öldüğün videoyu, 2 partye kafa attığın videoyu ghostluyorlar diye CRye atarsan iş değişir. Ben burda art niyet ararım.


Reply With Quote