Quote Originally Posted by ZuhannaOfficial View Post
güzel karakter hocam güle güle kullan
Aynen güzel karakter. Utanmadan bide klipler atmış, gerçekten çok saçma. Ücra köşelerde peşine düşüp kessem tamam diycem bu açık ve net rahatsız etmedir. Ama bowlda ölüp, karşı ırkın farm slotlarında ölüpte ghostluyorlar diye CRye konu açıyorsun bide. Bu mantık ben yayıncıyım ayrıcalık tanıyın mantığıdır.