Quote Originally Posted by abdullah seker View Post
o olayı hiç sorma maalesef hocam,Nttgame adaletsizlik yaptı o adama.
E makro/pedal kullanan kişi 5 sefer hapis yiyor ama bu eleman 1 sefer hapis yedikten sonra sebepsiz yere 2.yi ban yedi hiç bana gm insiyatifi diye mamal okumayın.sırf o adam 6-7 k izleniyor(çocuk kitlesi) diye çifte standart uyguladınız.

Sonra ne oldu 6-7 k izlenen eleman oyununuzu bıraktı sizde 2 k kişinin gönlünü kaybetmiş oldunuz değdi mi ?

6 k izlenen adam hoşgörü gösterip yayınınıza bile çıkmadı ama o banladığınız 2 k izlenen yayıncı size hoşgörü gösterip yayınınıza konuk oldu nankörlüğe değdi mi ?
O zaten makrodan bann yedi, yayıncı olması 2-3k izlenmesi makroyu göz ardı etmemiz gerektiği anlamına gelmez.