Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 10 of 14
  1. #1
    Senior Member MegaBaty's Avatar
    Join Date
    Apr 2013
    Posts
    168
    Class
    Warrior
    Server
    US->Ephesus
    Race
    Karus

    80 lvl den 83 lvl'e Exp Kasmak

    Dedim ki 59lvl 69lvl ve 83lvl üç adat char kasayım. Yeni ID açtım. Exp Premium bitmesine 10 gün kala 59 lvl 69 lvl 80 lvl üç kastım. Son Charı 80 lvl olmakla Exp Yüzdesi resmen ilermiyor. 6 günde 80lvl %0 dan 80 lvl %33 zarzor kasabildim. Paramun da party kurmak allaha kalmış bir sey. Millet yağmur duasına çıkar; Biz party toplansında exp kasabilelim diye dua eder olduk. Dilimde tüğ bitti artık aynı şeyleri söylemekten. 78 lvl ve üstüne BDW neden yok? %20 Exp Sc'si alamıyoruz. Exp Flash 80 lvl ve üstüne neden yok? Bazı durumlarda olaya ticari yaklaşım ile bakmamak gerekir. 80 lvl'e kasmış 83 lvl de kasmak zorunda mantığı güdülürse etik bir davranış olmaz.

    Hem Genie maliyetleri çok yüksek hem Exp kasma süresi çok uzun. (2 aylık 2xExpPremium + 60xGenie = 412 TL) Her kolaylık 1 lvl den 80 lvl'e kadar yapılıyor. 80 lvl den 83 lvl'e kasan ne yaparsa yapsın demek böyle vurdum duymazlık olur mu ? Exp görevleri 80 lvl den 83 lvl'e 12,5 milyar exp yapıyor. 1 lvl den 83 lvl'e kadar tüm Exp görevleri toplamı 1 milyar exp yapıyormu ? Geçen hesap yaptım; 312.500 adet paramun daha kesersem 83 lvl olabilicem.

    Her şeyi ticari bakış açısına getirmeyin lütfen. Herkesin dilinde exp kasarken kurulan arkadaşlık dostluk bahaneleri var. Genie açmışsın 10-12 saat günde charı a-f-k bırakmışsın. Ne arkadaşlığı ne sohbeti , Elle kasma devri mi kalmış? Niye anlamıyorsunuz insanlar 83 lvl yapsa Exp Premium yerine DC Premium, Vykre Armor, Vykre Helmet, Pathos Glove, Kanat alır. Oyuna yeni başlayanlara 77 lvl'e Jump yaptırıyorsunuz 80 lvl'e Normal kasmış kişileri görmezden geliyorsunuz. Herkes kolay şekilde 83 lvl olursa PVP server olur mantığınıda anlamış değilim. Herkes andream da 59 lvl olunca veya Herkes Base de 69 lvl olunca damı PVP server mı olduk ? 80 lvl ile 83 lvl arasındaki hp farkı küçümsenmeyecek kadar fazla. 83 lvl skilinide unutmamak lazım. Ne dememiz gerekiyor ? İlla yalvaralım mı burdan!!!
    Last edited by MegaBaty; 05-05-2013 at 08:48 PM.

  2. #2
    Senior Member TurkBlade's Avatar
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    8,427
    Race
    Karus
    Quote Originally Posted by MegaBaty View Post
    Dedim ki 59lvl 69lvl ve 83lvl üç adat char kasayım. Yeni ID açtım. Exp Premium bitmesine 10 gün kala 59 lvl 69 lvl 80 lvl üç kastım. Son Charı 80 lvl olmakla Exp Yüzdesi resmen ilermiyor. 6 günde 80lvl %0 dan 80 lvl %33 zarzor kasabildim. Paramun da party kurmak allaha kalmış bir sey. Millet yağmur duasına çıkar; Biz party toplansında exp kasabilelim diye dua eder olduk. Dilimde tüğ bitti artık aynı şeyleri söylemekten. 78 lvl ve üstüne BDW neden yok? %20 Exp Sc'si alamıyoruz. Exp Flash 80 lvl ve üstüne neden yok? Bazı durumlarda olaya ticari yaklaşım ile bakmamak gerekir. 80 lvl'e kasmış 83 lvl de kasmak zorunda mantığı güdülürse etik bir davranış olmaz.

    Hem Genie maliyetleri çok yüksek hem Exp kasma süresi çok uzun. (2 aylık 2xExpPremium + 60xGenie = 412 TL) Her kolaylık 1 lvl den 80 lvl'e kadar yapmıyor. 80 lvl den 83 lvl'e kasan ne yaparsa yapsın demek böyle vurdum duymazlık olur mu ? Exp görevleri 80 lvl den 83 lvl'e 12,5 milyar exp yapıyor. 1 lvl den 83 lvl'e kadar tüm Exp görevleri toplamı 1 milyar exp yapıyormu ? Geçen hesap yaptım; 312.500 adet paramun daha kesersem 83 lvl olabilicem.

    Her şeyi ticari bakış açısına getirmeyin lütfen. Herkesin dilinde exp kasarken kurulan arkadaşlık dostluk bahaneleri var. Genie açmışsın 10-12 saat günde charı a-f-k bırakmışsın. Ne arkadaşlığı ne sohbeti , Elle kasma devri mi kalmış? Niye anlamıyorsunuz insanlar 83 lvl yapsa Exp Premium yerine DC Premium, Vykre Armor, Vykre Helmet, Pathos Glove, Kanat alır. Oyuna yeni başlayanlara 77 lvl'e Jump yaptırıyorsunuz 80 lvl'e Normal kasmış kişileri görmezden geliyorsunuz. Herkes kolay şekilde 83 lvl olursa PVP server olur mantığınıda anlamış değilim. Herkes andream da 59 lvl olunca veya Herkes Base de 69 lvl olunca damı PVP server olduk ? 80 lvl ile 83 lvl arasındaki hp farkı küçümsenmeyecek kadar fazla. 83 lvl skilinide unutmamak lazım. Ne dememiz gerekiyor ? İlla yalvaralım mı burdan!!!
    Eskiden o ex yüzdesi 60 ta yarılanıyordu ve ben 6 ayda 80 kasmıstım Sen yine iyisin yani
    Kim demiş Avrupa insanı medeni?
    Ne edep var ne hayâ çırılçıplak bedeni!
    Eğer medeniyet açıp saçmaksa bedeni;
    Desenize hayvanlar bizden daha medeni!

  3. #3
    Mod Team Lead ScORp_LiON's Avatar
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    58,504
    Class
    KO -> Rogue
    Server
    KO -> Ares
    Race
    Karus
    81-82 arasi gunde 10-12 saat araliksiz cz exp partisi ile 3 hafta, 82-83 arasi yine ayni sekilde exp premium ile tam 4 hafta. Ben kastigim zamanlarda da Ares'te neredeyse exp kasan yoktu ben paramunu toparlayip sagdan soldan adam bulup kendi partimi kendim kuruyordum. Daha sonra insanlar Cz'de exp kasmaya baslamisti ve guzel exp gruplari vardi. Zor ama isteyince yapabiliyorsun.
    Herhangi bir sebeple Cheat Reports konuları veya kanıt içerikleri resmi forum, farklı forum sayfaları ve diğer platformlarda ya da 3. kişilerle paylaşılması yasaktır. Bu kurala uymayan forum ve discord hesapları süresiz olarak kapatılır, oyun hesapları GM inisiyatifine göre cezalandırılabilir.



  4. #4
    Senior Member MegaBaty's Avatar
    Join Date
    Apr 2013
    Posts
    168
    Class
    Warrior
    Server
    US->Ephesus
    Race
    Karus
    Cz de borro party'si gibi güzel exp veren yer yok. Cz party olsun yeterki. Ama paramunda daha partyi toplayamazken; Mevcut olanda +7 silahlar old takilar vb... cz de genie açıp karşı ırka kesilmeden nasıl exp kasıcak?

  5. #5
    Senior Member XxXOnixPKXxX's Avatar
    Join Date
    Mar 2013
    Posts
    353
    Nickname
    OnixPK
    Class
    Mage
    Clan
    POKEMON
    Server
    US->Titan
    Race
    Karus
    bir kızmını okudum ve sana tek bi kelime dicem bu exp kasmak çok kolay sen eski knight online oyuncusu deilsin sanırım eskiden 80 kasmak demek çok çok zordu ve nttgame exp ordanlarını düşürdü knight online kolaylaştı sen buna şükretmen lazım
    Cheat Reports
    ^^^^^^^^
    İllegal ve onun benzerini burdan şikayet edebilirsiniz.


    Bug Reports
    ^^^^^^^^
    Bugları Burdan Şikayet Edebilirsiniz.

  6. #6
    Mod Team Lead ScORp_LiON's Avatar
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    58,504
    Class
    KO -> Rogue
    Server
    KO -> Ares
    Race
    Karus
    Cz'de exp kasmanin zevki orada zaten, benim charim assasin. Party olmadigi zaman mage cz dk partisi kuruyordum sabahtan aksama kadar partiyi 30-40 kez basarlardi. Atak parti ile boro, ds partileri de oyleydi cok baskin yerdi genie ile oraya birakilmaz. En azindan Ares serverinda birakamazsin tum partiyi keserler son vurusu da mob yapar expe gidersin bos yere. Benim friend listimde sadece exp kasanlar vardi, daha sonra o liste kabardi kabardi exp kasmak icin hic adam sorunumuz olmadi. Hesabim 83 olduktan sonra eglencesine actigim mage karakterimde hic premium almadan cz dk partisinde level jumpsiz lvl 78 olmustu. Exp kasmak eskiden zordu simdi cok kolay.
    Herhangi bir sebeple Cheat Reports konuları veya kanıt içerikleri resmi forum, farklı forum sayfaları ve diğer platformlarda ya da 3. kişilerle paylaşılması yasaktır. Bu kurala uymayan forum ve discord hesapları süresiz olarak kapatılır, oyun hesapları GM inisiyatifine göre cezalandırılabilir.



  7. #7
    Senior Member MegaBaty's Avatar
    Join Date
    Apr 2013
    Posts
    168
    Class
    Warrior
    Server
    US->Ephesus
    Race
    Karus
    Quote Originally Posted by ScORp_LiON View Post
    Exp kasmak eskiden zordu simdi cok kolay.
    Ben eskiyi kıyaslamanında mantığını anlamış değilim. Bill Gates Windows 3.0 çıkardı; Yetindi mi? Şu an XP & Win7 & Win8 olmasa Knight olur muydu ? Türkiyede bir ara Anadol furyası vardı; Neden Mercedesler , BMW ler var? Ben imkansız birsey istemiyorum. 1 lvl den 80 lvl'e Exp desteği nasıl veriliyorsa; Aynı oranda 80 - 83 lvl yapmak içinde verilsin. Bu oyunun gerçek zevki PK alanlarında bırakın insanlar daha çabuk PK ya başlasınlar.

    Exp kasmak illa para kazanmak için geciktiriliyorsa; 80 lvl den 83 lvl'e Jump Sc mi çıkartırsınız 3000 cash. Exp Premiumlara Extra görev mi getirirsiniz. 80-83 lvl için özel Premium mu çıkartırsınız istedikten sonra çözüm çok!!!
    Last edited by MegaBaty; 05-05-2013 at 09:25 PM.

  8. #8
    Mod Team Lead ScORp_LiON's Avatar
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    58,504
    Class
    KO -> Rogue
    Server
    KO -> Ares
    Race
    Karus
    Zor olan guzeldir, zor olani basarmak insana zevk verir. Eger bahsettiginiz gibi bu oyunda 83 olmak kolay olsaydi ki bana gore su anda cok kolay benim oynadigim serverda Cz'de gordugum tum legal charlarin illegal oynamamasi icin hicbir neden kalmazdi. Banlandin mi sorun degil 1 ayda 83 levelsin. Bence su anda ki sistem cok guzel, bozulursa suyu cikar.
    Herhangi bir sebeple Cheat Reports konuları veya kanıt içerikleri resmi forum, farklı forum sayfaları ve diğer platformlarda ya da 3. kişilerle paylaşılması yasaktır. Bu kurala uymayan forum ve discord hesapları süresiz olarak kapatılır, oyun hesapları GM inisiyatifine göre cezalandırılabilir.



  9. #9
    Senior Member XxXOnixPKXxX's Avatar
    Join Date
    Mar 2013
    Posts
    353
    Nickname
    OnixPK
    Class
    Mage
    Clan
    POKEMON
    Server
    US->Titan
    Race
    Karus
    Exp zorlaştırırlar Ve illegal kalkar eskiden illegal yoktu exp zordu
    Cheat Reports
    ^^^^^^^^
    İllegal ve onun benzerini burdan şikayet edebilirsiniz.


    Bug Reports
    ^^^^^^^^
    Bugları Burdan Şikayet Edebilirsiniz.

  10. #10
    Senior Member MegaBaty's Avatar
    Join Date
    Apr 2013
    Posts
    168
    Class
    Warrior
    Server
    US->Ephesus
    Race
    Karus
    Aldığım Exp Premium'un party kuramadan boşa gittiği, illagellerin ben exp kasmayımda onun multi kastığı charları almam için beni sürekli exp'e yatırmak istediği bir ortamda; Benim 80 lvl den 83 lvl yapmaya çalışmam fantezi olur. Premium bitmesine 2-3 gün civarı kaldı. Şahsi fikrim bu exp slotları 4-5 ay daha aynı devam eder. Bu surede Andream Base takilirim daha mantıklı. Ondan sonrası allah kerim. Bu konuyu da bir daha gündeme getirmiyecem. En azından bu konu hakkındaki yorumlarımı okuduğunuz ve cevapladığınız için teşekkürler.
    Last edited by MegaBaty; 05-05-2013 at 09:45 PM.

Tags for this Thread

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
cookie_verity_form_