Cz'de exp kasmanin zevki orada zaten, benim charim assasin. Party olmadigi zaman mage cz dk partisi kuruyordum sabahtan aksama kadar partiyi 30-40 kez basarlardi. Atak parti ile boro, ds partileri de oyleydi cok baskin yerdi genie ile oraya birakilmaz. En azindan Ares serverinda birakamazsin tum partiyi keserler son vurusu da mob yapar expe gidersin bos yere. Benim friend listimde sadece exp kasanlar vardi, daha sonra o liste kabardi kabardi exp kasmak icin hic adam sorunumuz olmadi. Hesabim 83 olduktan sonra eglencesine actigim mage karakterimde hic premium almadan cz dk partisinde level jumpsiz lvl 78 olmustu. Exp kasmak eskiden zordu simdi cok kolay.

Reply With Quote
