Page 7 of 8 FirstFirst ... 5678 LastLast
Results 61 to 70 of 77
  1. #61
    @AndrePaul kolay gelsin. Uzun zamandan beri Knightonline'a girmediğimden dolayı bilmiyorum doğru yerden mi yazıyorum yoksa yanlış yerden mi; ancak yardımcı olursan sevinirim. Ben Xigenon serverı varken knightonline oynayan bir oyuncuydum.İşlerim ve özel hayatım nedeni ile uzun zaman oyuna giremedim. Xigenon ve bazı serverlar Gordion adı altında birleşmiş, bugün itibari ile yani 29.03.2015 tarihinde oyuna girdiğimde oyunda bulunan karakterimin ve karakterimdeki np ile clanımın durduğunu ancak üzerinde bulunan tüm itemlerin silindiğini gördüm. charımda sadece bir zamanlar yılbaşında hediye edilen latern balkabağı lambası ve 41 lvl olan farm köpeğim duruyordu. bankada bulunan paralarımda aynı zamanda silinmişler. Server ismi değişmeden önce charımda bulunan itemlerimi ve bankada bulunan paramında oyunda bulunan karakterime iade edilmesini talep ediyorum. bunun ne ve nasıl hangi şekilde yapılacağına dair yardımcı olursan sevinirim.Karakterime ait ekran görüntülerini 2007 yılında yanlış hatırlamıyorsam bir cdye kaydetmiştim.Cdnin cd çantasında olduğunu düşünüyorum. istenildiği takdirde nasıl resimleri ibraz edebiliceğimi iletirsen sevinirim. ayrıca karakterin data geçmişinden de dediklerimi doğruluğunu teyit edebilirsiniz. bu konuda yardımcı olursan sevinirim. şayet bu olayla sen ilgilenmiyorsan ilgili kişi veya kurumlara yazımı gönderirsen mutlu olurum. şimdiden teşekkürler. oyundaki nickim TheCycleKiller

  2. #62
    Junior Member
    Join Date
    Aug 2014
    Posts
    9
    Gm 27.03 2015 de carım haksız yere ban yedı emeklerıımız boşa gıdıo bı cvp verın lutfn artık acılcakmı acılmıcak mı soyuldumu suresız ban mı lütfen artık cvp verınn

  3. #63
    Junior Member
    Join Date
    Dec 2014
    Posts
    4
    Knight online world den indirdimiz stup u yüklüyoruz oyuna girerken hata veriyor eksik veri oldunu söylüyor ilgilenilmesini talep ederim .

  4. #64
    Senior Member 67MaNYaQaDaM67's Avatar
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1,076
    Nickname
    67MaNYaQaDaM67
    Class
    KO -> Rogue
    Server
    KO -> Ares
    Race
    Karus
    Merhaba gm bey

    2012 den beri giriş yapılmayan hesapların mart ayında silineceğini yazısını okumuştum.

    Benimde sanırım 2013 yılında açtığım sevimli küçük bir magem vardı ve şubat ayında giriş yapmayı
    denediğimde hesabım ortada yoktu çoktan silinmişti. Acaba bu konuyla ilgili bir yardımınız olabilir mi?

    nickim J3askan ve pathos sw inde 75 lwl boş itemsiz bir mageydim teşekkürler iyi akşamlar.

  5. #65
    Junior Member
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    3
    Euko'da açmış olduğum hesabımın forumda üyeliği dururken oyunda nasıl yanlış ID hatası veriyor bu nasıl bi saçmalık kardeşim. 5 tane 73lv hesap ve onun yanında 1 tane 79-80 level hesabımın geri iade edilmesini istiyorum benim oyun dışında özel hayatım nedeniyle forumu takip edememem yüzünden yüzlerce tl harcadığım hesabımı hangi akla siliyorsunuz ve sildiğiniz gibi bu hesabın nttgame üzerinde üyeliği hala bulunuyor ve aktif gözüküyor fakat oyuna girmeye çalıştığımda ID nin yanlış olduğunu söylüyor bi yardım edin ya.

  6. #66
    keşke böyle bir uygulama yapılmasaydı, o eski karakterler geçmişi üzerinde taşıyordu. knight online oyuncuların neredeyse tamamı, knightın ilk senelerini aşırı duygusallık ile anımsıyor. geçmişi bitmeyen bir özlemle anımsanan bir oyunun, geçmişine zarar vermek ve onu silmek büyük bir suç zannımca. her ne kadar oyunun geleceği düşünülse de ...

    örnek olarak; şimdi elde etmenin imkansız olduğu, birkaç sene öncenin event itemi olan candy bowu, candy mace'yi bile birinin elinde görünce eski zamanlar geliyor aklımıza ve duygulanıyoruz. sırf bu nostaljik itemler hatrına bile oynanabiliyor bu oyun. silinen o eski karakterlerde kim bilir ne maceler, ne bowlar, ne yılbaşı eventlerinin materyal itemleri (ve o itemler karşılığında alınan güzel eşyalar) vardı. ve bu durumdan geç haberdar olan herkesin o paha biçilemez eşyalar barındıran hesapları silindi.

    çoğu hesabım yitip gitti, 2007 yılbaşı senesinde verilen şeker bastonunu ancak kurtarabildim ( özelliğinde 2007 senesinin tarihi ile birlikte mutlu noeller dileniyor )


    o nostaljik eşyalar barındıran güzel hesaplar o güzel atlara binip gittiler ...

  7. #67
    alakası bıle yok ben 2010 da bıraktım carı aktıf ettım 2 hafta once alakası bıle yok bırakma sebebım zaten car soyulmasıydı

  8. #68
    Junior Member
    Join Date
    Jan 2017
    Posts
    5
    Görevleri verrirken ban yedim o kadar emeğimiz var dc geldi gireyim dedim blocked ban yenilecek hiç birşey dahi yapmadım premium geniem vardı koxper partiye girmedim gordion serverinde BlueKing ismiyle okcuydum lütfen yetkili kişiler charımı açın.

  9. #69
    iyi günler 2015te oynadığım karakterim silinmiş bugün giriş yapmak isterken fark ettim neden olabilir acaba ?

  10. #70
    Senior Member IBlackWicked's Avatar
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    9,254
    Nickname
    lBlackWickedl
    Class
    KO -> Priest
    Race
    Karus
    Quote Originally Posted by Gkh_wtL7NcuZ View Post
    iyi günler 2015te oynadığım karakterim silinmiş bugün giriş yapmak isterken fark ettim neden olabilir acaba ?
    Ne yazık ki forum üzerinden hesap desteği sağlanamamaktadır. Destek ekibine bilet göndererek detaylı bilgi alabilirsiniz.

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
cookie_verity_form_