Ya arkadaşlar banned sebebimi herkese olduğu gibi otomatik alıyorum ya mahkemeye başvurdum sonuçu ne zaman açıklanıcak emeklerim boşa ziyan oldu ya bir bilgilendirin sizde CTRL V yapmayın