Selamlar arkadaşlar...
1. Ve 2. ön kayidi yapmama rağmen serverde dloklu hesap olarak gözüküyorum sebebi ise tek telefondan giriş yapmamiz gerekriğiymiş. Panelde eşimin otpde benim telefonum vardi. Kendi telefonumu otpden kaldirip düzeltmeyi yaptim ama su anda halen bloklu hesap olarka geçiyor karekterim karekterde puslar ve premiumu da kirdirdim ama uyuna giremiyorum. Gm arkadaşlardan bu konunun ne zamana çözüleceği ile ilgili net bir bilgi alabilir miyim ?

Reply With Quote
