xx Adream'da xx clanları aralarında anlaşarak oluşturdukları grup ile (ki aralarında değil çoğu çar aynı kişinin) adreama kendileri harici kimseyi sokmuyorlar. Eğer bu gruptan biri kesilirse hemen diğer çarlara girip o kişi darkayıp adreamdan çıkmasını sağlıyorlar. Bu forumda kaçıncı şikayet hala bir yaptırım uygulamayacak mısınız? Farm yapabilmek için oyunu kendilerinin gibi kullanmalarına daha ne kadar müsaade edeceksiniz?
xx
Resimde de görüldüğü üzere karus çarların hepsi kendilerinin olduğu için bir tek bana saıldırdılar ki bu durum her gün aynı. Sadece ben değil aynı şekil bu karus çarlar human çarlara da aynısı yapıyor. Bu 3 clandan birinde değilsen adreamda oynayamıyorsunuz. Bu kişilere yaptırım yapmamak ne kadar mantıklı.
Daha kullandıkları makrolar yanlarına kar. Adamlar troll ve derudan çıkmayarak pre parasını item parasını çok güzel çıkartıyorlar.
PK alanında biri sizi öldürüyor diye ceza verilmesi mümkün değildir. Hile kullanımı vb. iddialarınızı kanıtlarınızla Cheat Reports bölümüne raporlayabilirsiniz.