Page 11 of 11 FirstFirst ... 91011
Results 101 to 110 of 110
  1. #101
    Senior Member BestVitaLity's Avatar
    Join Date
    Jul 2018
    Posts
    1,060
    Quote Originally Posted by NocturnalCreature View Post
    Hocam gördüğümü söylüyorum ben. Cs olayında evet kapıştınız kestiniz ona lafım yok. Ama 2. gün devam etmiş yapma allah aşkına. İşte o kısımda haksızsınız. Ceza sebebi olup olmaması değil olay. Devamı gelmiş o ya da bu şekilde. Bildiğin adam nerede siz oradasınız. Denk geldi kestik değil orası kusura bakma, basbayağı gıcıklık gördüm ben. Adamın hatası sizi banlatırım demesi, sizin de buna karşılık daha da azıtmanız. Doğruya doğru.
    Adam ghost kanıtı diye konuya bugün 10 video atti, 7si bowlda 3ü bizim aocta. Bowlda bir insanı ghostlamaya ihtiyaç var mı sence? Yani buna ghost demek bile ayıptır, ghost nasıl olur merak ediyorsan geçen sene domenicoya Maneste atılan ghostu bul izle.

    Zaten diyorumya ghost atıyorum evet, ghostlamıyorum demiyorum ama bowlda kesilmesi ghost değildir. Gitse trollere saklansa, veya arkaya crocellere falan geçse orda kestirse kendini o videoyu koysa ona tamam evet bu ghost videosudur derim.
    Ama kalkıpta bowlda CS keserken öldüğün videoyu, 2 partye kafa attığın videoyu ghostluyorlar diye CRye atarsan iş değişir. Ben burda art niyet ararım.
    Last edited by Lord_Archer; 08-21-2019 at 10:20 PM.

  2. #102
    Senior Member
    Join Date
    Apr 2013
    Posts
    837
    Nickname
    KiTLERiM
    Class
    KO -> Kurian
    Server
    KO -> Diez
    Race
    Karus
    Quote Originally Posted by Khenarth View Post
    Yayıncıların normal oyunculardan hiç bir farkı yok arkadaşlar önce bu konu ile ilgili ortak noktada buluşalım. Diğer bir konu ise yayınları ghostlamak; yani yayın yapan kişinin gittiği yerlere gitmek, onu tekrar tekrar rahatsız etmek.

    Bu 1 kez olur, 2 kez olur 3 kez olur, ama yayını yapan kişiye hem oyunu hem yayını zehir eder ve bu gerçekten karşımıza kanıt olarak sunulursa karaktere kısa sürelide olsa uyarı niyetinde ceza verebilmekteyiz.

    Ama ben yayın yapıyorum, bana dokunulamaz gibi bir durum söz konusu bile olamaz.
    Bunun yani yayından takibin cezası etik olmaz. Çünkü twich platformu KO'nun dışında bir platform. Burada ghost yapsalar bile ceza verilmesi keyfi olur.
    Şu olsa anlarım hak veririm desteklerim; oyuncu illegal bir programla veya karşı ırktan casuslarla oyun içinden rakibin yerini bulur, görür ve gidip onu darlarsa buna ceza olur amenna.

    Bir insan kendi isteğiyle genele hitap eden yayın açıyorsa hem de KO ile alakasız başka bir platformda onu izlerler de keserler de. Çünkü o kozu rakibe veren kendisidir. Para kazanmak için veya tanınmak için yayın açılıyorsa bu riskleri de göze almak zorundadırlar. Onu darlayana da ceza vermek dediğim gibi keyfi olur. Sonuçta o risk kişiye aittir.

    Ayrıca oyuncu mantığı şunu der; "Banane kardeşim, bana mı sordu, açmasaydı?"
    Bitti bu kadar.

    Ha bu arada baştan söylüyüm yayınla mayınla işim olmaz ne kimseyi izlerim ne umrumda olur. bi kere mi ne alperin yayınına bakmıştım arenadayken davet etmişti bakın gibisinden gerisini bilmem kim yayın açar kim izler umrumda bile olmaz.

  3. #103
    Banned
    Join Date
    Mar 2019
    Posts
    277
    Infractions
    0/2 (25)
    1 andaal da banaa pm atıordu yayın acıcam dıe banane acıcaksan

  4. #104
    Banned
    Join Date
    Jul 2019
    Posts
    176
    Infractions
    0/1 (15)
    selamlar

    2015 yılında ares sunucusunda oynayan "farklıfarmer" youtube kanalına sahip arkadaşımızı defalarca aocde kesiyordum. zaten goldbar muhabbetlerinin patladığı oyundan para kasma ortamının oluştuğu kısacası farmerların ortaya çıktığı yıldır bu. gel zaman git zaman 2015 midgard sonrası açılan 5 stko sunucsu ve 6 usko sunucusunda yer yer kendimi czde buldum ve yine farmerları kesmeye devam ettim. örnek vermek gerekirse bir yayıncı veya youtuberi kesip tepkisini merak etmek epey zevk veriyor. ben konuyu farklı yere çekeyim her ne kadar sevmesem de "argent" isimli yayıncı pk veya farm odaklı oynarken yayın açtığında neden beni ghostluyorlar demiyor? çünkü ekibi ve partisi sağlam. bakmanız gereken tüm olay burada arkadaşlar..

    ghostlamayı abartmak ban sebebi olur mu? bu sorunun cevabını rosetta sunucusunda karakter dizip ilhan atılcan ve ekibi tarafından darlanan domeniconun videosunu ekleyemiyorm çünkü küfürlü. editli halini ilhanın kanalında bulabılırsınız. editsiz halini canlı yayında seyrettik. 3vs8 şeklinde kurianla kırarak oyundan soğutuyorlar. vsvs işler uzar gider. 10'a yakın sunucu var şuan uskoda kaldı ki stko dahil epey sunucusu var nttgame'in.

    bir diğer konu ise konuyu açan arkadaşın geçmiş yıllarda private server oyunculuğu ve yöneticliği bulunması. bu konuda sayın @khenarth 'a soruyorum. geçmişte korsan sunucu oyunucusu ve yöneticis olan Zuhanna şimdilerde neden discordda perm verilerek adeta nttgame bünyesine geçmiştir?
    Last edited by GamesDepot; 08-22-2019 at 08:55 AM.

  5. #105
    Senior Member BestVitaLity's Avatar
    Join Date
    Jul 2018
    Posts
    1,060
    Quote Originally Posted by xFibonacci View Post
    selamlar

    2015 yılında ares sunucusunda oynayan "farklıfarmer" youtube kanalına sahip arkadaşımızı defalarca aocde kesiyordum. zaten goldbar muhabbetlerinin patladığı oyundan para kasma ortamının oluştuğu kısacası farmerların ortaya çıktığı yıldır bu. gel zaman git zaman 2015 midgard sonrası açılan 5 stko sunucsu ve 6 usko sunucusunda yer yer kendimi czde buldum ve yine farmerları kesmeye devam ettim. örnek vermek gerekirse bir yayıncı veya youtuberi kesip tepkisini merak etmek epey zevk veriyor. ben konuyu farklı yere çekeyim her ne kadar sevmesem de "argent" isimli yayıncı pk veya farm odaklı oynarken yayın açtığında neden beni ghostluyorlar demiyor? çünkü ekibi ve partisi sağlam. bakmanız gereken tüm olay burada arkadaşlar..

    ghostlamayı abartmak ban sebebi olur mu? bu sorunun cevabını rosetta sunucusunda karakter dizip ilhan atılcan ve ekibi tarafından darlanan domeniconun videosunu ekleyemiyorm çünkü küfürlü. editli halini ilhanın kanalında bulabılırsınız. editsiz halini canlı yayında seyrettik. 3vs8 şeklinde kurianla kırarak oyundan soğutuyorlar. vsvs işler uzar gider. 10'a yakın sunucu var şuan uskoda kaldı ki stko dahil epey sunucusu var nttgame'in.

    bir diğer konu ise konuyu açan arkadaşın geçmiş yıllarda private server oyunculuğu ve yöneticliği bulunması. bu konuda sayın @khenarth 'a soruyorum. geçmişte korsan sunucu oyunucusu ve yöneticis olan Zuhanna şimdilerde neden discordda perm verilerek adeta nttgame bünyesine geçmiştir?
    Korsan sunucu geçmişi olduğunu bilmiyordum, mesela Mikyas59'a daha önce korsan sunucu yayını yaptığı için yayıncı permi vermemişlerdi, aynı şey yine 1 yayıncı için daha geçerli. Gerçekten yüz verilmiş astarı isteniyor şuan.
    Last edited by GamesDepot; 08-22-2019 at 08:55 AM.

  6. #106
    Senior Member
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    334
    Birisi su adama gosthlamanin ban sebebi olmadigini tekrar soylesin.
    Last edited by AlonsoPedroLopez; 08-22-2019 at 01:19 PM.

  7. #107
    Senior Member
    Join Date
    Mar 2013
    Posts
    340
    Quote Originally Posted by IBlackWicked View Post
    Ghost ban sebebi değil.
    khenarth yayında söyledi bazıları bilerek sürekli ghost yapıyor bunları engelleyeceğiz diye. sen modsun değil diyorsun. kime inanacağız biz? daha mod kuralları bilmiyor

  8. #108
    Senior Member GengaR_AreS's Avatar
    Join Date
    Oct 2016
    Posts
    3,596
    Class
    KO -> Mage
    Server
    KO -> Pandora
    Race
    Karus
    Şu ghost olayından adam banlamak kadar saçma bi şey yok bana kalırsa. Bi sürü tartışmalı kavgalı adam var oyunda. Koordinat koordinat takip eder keser, flood atar, kazık çakar, kuriana girer inadına kitler, ice mage tutar küpletir, sadece pkda ona oynar vs vs. aklınıza ne gelirse yapar. Şimdi bu tür şeylere maruz kalan adam sırf yayıncı olmadığı için bi şey yapamıyor. Ama aynı şeyleri yayıncılara olursa, karşısındakini banlatabilir. Şunu merak ettim; oyunda karşı ırktan biri bu yazdıklarımdan başka nasıl "rahatsız edici" hareketler yapabilir? Bunları yayıncıya yaparsan ceza var ama başkasına yaparsan oyna devam mı oluyor yani?

    CZ'de yaratık lure yapmak bile ban sebebi değilken sırf yayıncıyı rahatsız ettiler diye birine ceza vermek ne kadar adil acaba?

    Geçenlerde denk geldim 250-300 izleyicisi olan biri trollde farm yaparken 2-3 kişi gelip bunu kesti diye "klip alın klip alın, şikayet edecem" demeye başlıyor. Bu mudur yani rahatsız etmek? E bu ceza sebebiyse ben de yayın açayım ve 24 saat tek başıma farm yapayım cz'de, kimse dokunamasın!

    Biri aydınlatırsa memnun olurum.
    Last edited by GengaR_AreS; 08-23-2019 at 04:44 PM.

  9. #109
    Senior Member IBlackWicked's Avatar
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    9,254
    Nickname
    lBlackWickedl
    Class
    KO -> Priest
    Race
    Karus
    Quote Originally Posted by aliriza1 View Post
    khenarth yayında söyledi bazıları bilerek sürekli ghost yapıyor bunları engelleyeceğiz diye. sen modsun değil diyorsun. kime inanacağız biz? daha mod kuralları bilmiyor
    Geçmiş postları okuyun isterseniz ve izlediğiniz videoda Gm ne demek istiyor anlayın. Oyun kurallarında böyle bir ceza yok. Ama diyor bunun boyutları çok farklı olursa inisiyatif kullanabiliriz.

    Quote Originally Posted by Khenarth View Post
    Yayıncıların normal oyunculardan hiç bir farkı yok arkadaşlar önce bu konu ile ilgili ortak noktada buluşalım. Diğer bir konu ise yayınları ghostlamak; yani yayın yapan kişinin gittiği yerlere gitmek, onu tekrar tekrar rahatsız etmek.

    Bu 1 kez olur, 2 kez olur 3 kez olur, ama yayını yapan kişiye hem oyunu hem yayını zehir eder ve bu gerçekten karşımıza kanıt olarak sunulursa karaktere kısa sürelide olsa uyarı niyetinde ceza verebilmekteyiz.

  10. #110
    Senior Member BestVitaLity's Avatar
    Join Date
    Jul 2018
    Posts
    1,060
    Quote Originally Posted by GengaR_AreS View Post
    Şu ghost olayından adam banlamak kadar saçma bi şey yok bana kalırsa. Bi sürü tartışmalı kavgalı adam var oyunda. Koordinat koordinat takip eder keser, flood atar, kazık çakar, kuriana girer inadına kitler, ice mage tutar küpletir, sadece pkda ona oynar vs vs. aklınıza ne gelirse yapar. Şimdi bu tür şeylere maruz kalan adam sırf yayıncı olmadığı için bi şey yapamıyor. Ama aynı şeyleri yayıncılara olursa, karşısındakini banlatabilir. Şunu merak ettim; oyunda karşı ırktan biri bu yazdıklarımdan başka nasıl "rahatsız edici" hareketler yapabilir? Bunları yayıncıya yaparsan ceza var ama başkasına yaparsan oyna devam mı oluyor yani?

    CZ'de yaratık lure yapmak bile ban sebebi değilken sırf yayıncıyı rahatsız ettiler diye birine ceza vermek ne kadar adil acaba?

    Geçenlerde denk geldim 250-300 izleyicisi olan biri trollde farm yaparken 2-3 kişi gelip bunu kesti diye "klip alın klip alın, şikayet edecem" demeye başlıyor. Bu mudur yani rahatsız etmek? E bu ceza sebebiyse ben de yayın açayım ve 24 saat tek başıma farm yapayım cz'de, kimse dokunamasın!

    Biri aydınlatırsa memnun olurum.
    Bende bunu diyorum işte, adam sanıyorki yayınım var bana dokunamazsınız. Adamı bowlun ortasında Chaos Stone keserken kestik. Ghostluyorlar diye klip alıp CRye atıyor. Böyle bişey olabilir mi ? Sırf yayın açmış diye dokunmayacaz bowlda rahat rahat boss kesecek heralde.

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
cookie_verity_form_