Khenarth bey yeni server konusunun yoruma kapanmasına gerekçe olarak konunun amacının dışına çıktığını belirtmişsiniz konunun amacı zaten yeni server beklentisi değil midir? Bizi susturamayacaksınız o yeni server buraya gelecek!..
Şaka şaka açıklaman için teşekkür ederiz yeni server gelse biz bekleyenler için güzel olacaktı ama kısmet değilmiş canınız sağolsun iyi çalışmalar..![]()

