Konuyu şimdi bulamadım ama birisinin yazdığına göre Rhales bu konuya bir canlı yayında cevap vermiş ve yasak bir program kullanmayıp elle keserseniz DC olmayacağınızı belirtmiş. Yani kısacası: kapatın o sadece birkaç çöp slotlarında açılan makroları.