Quote Originally Posted by JusticeForIncase View Post
kardesim guzel demiissin , ama dedin gibi olsa gine eyw adamlar bi kac kitlenince kesilince bilerek gidip grv alip kitlenmemk icin elinden geleni yapiyor benim sikayetim bununla ilgili , buna yetkili cevap verir se cok iyi olacak ama belliki suistimal etmek cok serbest bu oyunda ... degilsede gelcin simdi buraya bi GM moderator de demiyorum GM gelsin acik acik cevap versin .
Bende biliyorum işte, nerdeyse tüm priestler spy görevi almış geziyorlar. Daha da abartanlar spy görevi ile savaşa bile girmekte. Ban uygulamaya kalkarlarsa içlerinde hiç bir suçu olmayanlar da olacaktır. Ya gerçekten üzerinde spy görevi olduğunu unutmuş ve savaşa girmişse. GM'lerin bunu ayırt etmeleri imkansız gibi gözüküyor. Bu yüzden de ceza uygulamıyorlar bu konuda.