Bende biliyorum işte, nerdeyse tüm priestler spy görevi almış geziyorlar. Daha da abartanlar spy görevi ile savaşa bile girmekte. Ban uygulamaya kalkarlarsa içlerinde hiç bir suçu olmayanlar da olacaktır. Ya gerçekten üzerinde spy görevi olduğunu unutmuş ve savaşa girmişse. GM'lerin bunu ayırt etmeleri imkansız gibi gözüküyor. Bu yüzden de ceza uygulamıyorlar bu konuda.


Reply With Quote
