Bana gore de sorunlarin en basinda bu var. Eskiden de hileciler vardi ama 80 leveli gormeden banlaniyordu cunku bu sure gercektende uzundu ve bir sekilde ya sisteme takiliyor ya gm goruyor ya da birisi tarafindan sikayet edilmis oluyor ve banlanmis oluyordu. Su anda level kasma o kadar kolay ki daha da kolaylasirsa belirttigim gibi isin suyu fazlasi ile cikar. Cypher serveri yeni acildiginda bir grup arkadas denemek icin oraya gecmistik biz 50 level olmadan adamlar 1 ayda 60 olup nova attiklari icin cypher'da oynamayi birakmistik siz dusunun