Results 1 to 3 of 3

Thread: Andream

Threaded View

  1. #1

    Andream

    xx Adream'da xx clanları aralarında anlaşarak oluşturdukları grup ile (ki aralarında değil çoğu çar aynı kişinin) adreama kendileri harici kimseyi sokmuyorlar. Eğer bu gruptan biri kesilirse hemen diğer çarlara girip o kişi darkayıp adreamdan çıkmasını sağlıyorlar. Bu forumda kaçıncı şikayet hala bir yaptırım uygulamayacak mısınız? Farm yapabilmek için oyunu kendilerinin gibi kullanmalarına daha ne kadar müsaade edeceksiniz?

    xx

    Resimde de görüldüğü üzere karus çarların hepsi kendilerinin olduğu için bir tek bana saıldırdılar ki bu durum her gün aynı. Sadece ben değil aynı şekil bu karus çarlar human çarlara da aynısı yapıyor. Bu 3 clandan birinde değilsen adreamda oynayamıyorsunuz. Bu kişilere yaptırım yapmamak ne kadar mantıklı.

    Daha kullandıkları makrolar yanlarına kar. Adamlar troll ve derudan çıkmayarak pre parasını item parasını çok güzel çıkartıyorlar.
    Last edited by xMakhWelo; 01-28-2022 at 08:13 AM.

Tags for this Thread

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
cookie_verity_form_