NTTGame gönüllerde taht kurmak ve ismini duyurmak istiyorsa binlerce etkinliğe gerek yok.
Şu oyunda çalışmayan her şeye el atıp en azından bir kısmından başlasa yavaş yavaş oyuncuyu çok mutlu eder.
Arkadaşın dediği gibi bazı şeylerin anlamları bile bilinmiyor.
Anvildeki karelerin sırrı varmı yok mu? LR Resist kitlemeyi azaltırmı azaltmazmı?
Bunları niye normal oyuncular açıklıyor ki çok komik... Yetkililer açıklaması lazım.
Gerekirse eleman alınacak rehber ve açıklama için.
Zor diye yapılmıyor demek bu oyuna önem verilmediğini gösterir.

Bu arada arkadaşın bahsettiği göstermelik REHBER değil sadece...
Oyunun açıklama gerektiren efsane olmuş hurafeler yaratan kısımlarınında açıklanması...