Merhaba sayın yetkililer ve oyuncular;
Öncelikle herkese iyi eğlenceler diliyorum. Kurban Bayramında gerçekleşen kaul etkinliğinde insanlar illegal yollardan lewel kastılar ve çoğu ceza almadı ceza alanlar hapse düştü sonra bi şekilde hapistende çıktılar ve hiç bişey olmamış gibi yaşantılarına devam ediyorlar. Sizce bu hak mıdır?
Bir gece de 83/4 e 83/5 e kasan insanlar var. Bu arkadaşları tespit etmek zor olmasa gerek diye düşünüyorum.
Exp Premium, Genie, Genie Hammer vs vs. gibi şeyler harcayarak günde %3 kasmak için slotlarda nelerle uğraşıyoruz. Slotlara mob çekenler, ks atanlar vs. bu konu da herkes çok dolu diye düşünüyorum ortada bir adaletsizlik var bu adaletsizliğin giderilmesini talep ediyorum.
Sizlere saygılarımı sunuyorum. Ve bu konuda bir şeyler yapılacağını ümit ediyorum.
İyi günler.

Reply With Quote

