Page 4 of 5 FirstFirst ... 2345 LastLast
Results 31 to 40 of 42
  1. #31
    Junior Member
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    29
    Quote Originally Posted by MONAL View Post
    frmtr de de dediğim gibi.



    alış sende için serinler. ama iftardan sonra ha orucun kaçmasın.
    eyvallah kardeşim teşekkür ederim

  2. #32
    KARAKTE ID:Oksijenki server:athena merhaba karaterim 1sene önce Transferring stolen items banned olarak kapandı ancak hiç bir şekilde illagel program kullanılmadı karakterimde 40 gb vardı 1ci günü blri duryodu 2 ci günü gidimde çar boştu 3. cü gün gidim karakterim bomboştu yardımcı olursanız sevinirim oyuna tekrar geri dönmeyi düşünüyorum...

  3. #33
    Mod Team Lead ScORp_LiON's Avatar
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    58,504
    Class
    KO -> Rogue
    Server
    KO -> Ares
    Race
    Karus
    Quote Originally Posted by caglayan_oral View Post
    KARAKTE ID:Oksijenki server:athena merhaba karaterim 1sene önce Transferring stolen items banned olarak kapandı ancak hiç bir şekilde illagel program kullanılmadı karakterimde 40 gb vardı 1ci günü blri duryodu 2 ci günü gidimde çar boştu 3. cü gün gidim karakterim bomboştu yardımcı olursanız sevinirim oyuna tekrar geri dönmeyi düşünüyorum...
    Hesap sorunlarınız için forumdan destek alamazsınız, bilet göndermeniz gerekiyor.
    Herhangi bir sebeple Cheat Reports konuları veya kanıt içerikleri resmi forum, farklı forum sayfaları ve diğer platformlarda ya da 3. kişilerle paylaşılması yasaktır. Bu kurala uymayan forum ve discord hesapları süresiz olarak kapatılır, oyun hesapları GM inisiyatifine göre cezalandırılabilir.



  4. #34
    Junior Member
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    29
    Quote Originally Posted by ScORp_LiON View Post
    Hesap sorunlarınız için forumdan destek alamazsınız, bilet göndermeniz gerekiyor.
    dostum sen kesinlikle dalga geçiyorsun.Destek olarak hiç bir yol katedilmiyor.Biletler aleyhime cevaplanıyor ve sonuçlandırılıyor.hala biletmi göndermem gerek?yada bu olayların hepsı bir hayal ürünümü?Yardım istememize bu tür yanıtlar geldiği sürece ben dahil oyunu oynayan tüm insanların aklında soru işareti kalacaktır.Ama bununda suçlusu oyuncuların geneli olduğu kesin kendi hesapları aktif olduğu sürece bana dokunmayan yılan bin yaşasın mantığıyla takılıyorlar.Yazık çok yazık..

  5. #35
    Senior Member MonkyDDrag0n's Avatar
    Join Date
    Mar 2013
    Posts
    8,218
    Class
    Mage
    Server
    Destan
    Race
    El-Morad
    destek çalışanlarıda naptığını bilmiyor bence her tickette farklı bir cevap,insanlar item alırken üstüne çalıntı item almayınız yazmıyor azcık oyuncuların hakkını gözetin tüm emekleri bir çırpıda silmek bukadar kolay olmamalı !

    -Do you pray to the Gods?
    *The Old and The New.
    -There is only one God and his name is Death.
    -And there is only one thing we say to Death; Not Today!

  6. #36
    Junior Member
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    29
    Quote Originally Posted by MonkyDDrag0n View Post
    destek çalışanlarıda naptığını bilmiyor bence her tickette farklı bir cevap,insanlar item alırken üstüne çalıntı item almayınız yazmıyor azcık oyuncuların hakkını gözetin tüm emekleri bir çırpıda silmek bukadar kolay olmamalı !
    tam olarakda benim demek istediğim o.Hırsızlık yapanlar ticket bile atmıyordur eminim bizim hakkımızı aramamız hiç bir şey ifade etmiyor olsa gerek.

  7. #37
    Junior Member
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    29
    sorun halen devam etmekte ve hiç bir yetkili yardım etmiyor NTTGAME hak yemeye devam ediyor.

  8. #38
    Moderator NightOwl's Avatar
    Join Date
    Sep 2013
    Posts
    7,172
    Quote Originally Posted by MONAL View Post
    Kardeş geçmiş olsun bende kopazar aracılığı ile 120tl 1 tane +9 raptor almıştım. o raptor da çalıntıymış. oalan bana oldu satan parasını site komisyonunu aldı benimde 2 charım banlandı. ALLAH belasını versin hakkımı yiyen kim ise artık. 1 senedir 2 charım banlı. 10 defa ticket attım hep HIRSIZ sın dediler.
    Öncelikle geçmiş olsun.Şöyle bir durum var.Siteler üzerinden eşya satıyorlar ve bu siteler clan turnuvasının sponsoru olabiliyor.Peki site üzerinden alacağımız eşyanın çalıntı olup olmayacağını nerden bileceğiz.

    Umarım ikinizde hesaplarınıza tekrar kavuşursunuz.

  9. #39
    Quote Originally Posted by nightowl View Post
    Öncelikle geçmiş olsun.Şöyle bir durum var.Siteler üzerinden eşya satıyorlar ve bu siteler clan turnuvasının sponsoru olabiliyor.Peki site üzerinden alacağımız eşyanın çalıntı olup olmayacağını nerden bileceğiz.

    Umarım ikinizde hesaplarınıza tekrar kavuşursunuz.
    dostum bende bunu dıyorum bu ne kı sozde gb satısı yasak senın sponsorların bu satısı yapıyor hadı bunun mantıgını acılasana bana sayın moderator !

  10. #40
    gb satısı ban sebebıymıs bak hele bak ban polıtıkasına bak dalgaya alıyorlar bızı baskan sız yıyemıyorsunuz paranızı getırın bız yıyelım dıolar

Tags for this Thread

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
cookie_verity_form_