Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 10 of 13
  1. #1
    Junior Member
    Join Date
    Mar 2013
    Posts
    4

    Lightbulb Ronark Land da GÖRÜNMEZLİK saçmalığına son verilmeli.Ve bir kaç öneri

    Eskiden iki günde bir alınan görünmezlık kağıdı artık hergün alınıyor .Cz de pk zevkını sıfıra indiren bi cok usere oyunu bıraktırıp ıtemını sattıran bu görünmezlik saçmalığının ya kısıtlanması yada tamamen kaldırılması lazım pk yapamıyo mıllet . CSW lerinde %100 eskı np verdiği döneme geçmesi lazım. Magelerin 80 skılı mana sılme geri gelmeli diğer jobların skılı güçlendirildi magelerınkı kısıtlandı bence bu işe el atılmalı.Warriorlarında alan skılı atmasıı aklıma geldikçe gülüyorumm tamamen saçmalık bence kaldırılmalı aşırı derece de fazla vuruor.Juraid mountainde exp gitmesi userleri bu etkınlığe katılmasını engelledi bununda eskı halıne dönmesi lazım exp gitmesi kapanmalı.Bu belirttiğim şeyler gerçekleşirse oyun için çok iyi olucak aksını idda eden çok az sayıda insan vardır bence iyi forumlarr.

  2. #2
    Senior Member Hurbieee444's Avatar
    Join Date
    Dec 2014
    Posts
    291
    Class
    Rogue
    Server
    KO -> Ares
    Race
    Karus
    Warriorun alan skilleri bu oyuna gelmiş geçmiş en saçma ve mantıksız skiller.Warriora alan skilli eklemeyi hangi akılla yaptılar cidden merak ediyorum.Hadi 100 200 dmg koyarsın görünmez asasın görünmezliğini acmak icin vs kullanılır, 2k vuruyor be insafsızlar.
    ''Bu maskenin altında bir yüz var, ancak benim değil.
    Ne altındaki kaslardan daha 'ben'dir o yüz...
    Ne de altındaki kemiklerden.
    Bu maskenin altında etten daha fazlası var.
    Bu maskenin altında bir fikir var!
    Ve fikirler kurşun geçirmez.''

  3. #3
    Junior Member
    Join Date
    Mar 2013
    Posts
    4
    Quote Originally Posted by Hurbieee444 View Post
    Warriorun alan skilleri bu oyuna gelmiş geçmiş en saçma ve mantıksız skiller.Warriora alan skilli eklemeyi hangi akılla yaptılar cidden merak ediyorum.Hadi 100 200 dmg koyarsın görünmez asasın görünmezliğini acmak icin vs kullanılır, 2k vuruyor be insafsızlar.
    Aynen öylee son derece saçmaa sölenecek hiç bişe yok pk tadını cok bozuyor.hele bıde görünmezlık

  4. #4
    Senior Member
    Join Date
    May 2013
    Posts
    21,923
    Hala sürekli kendi oynamadığı sınıfların skillerinin nerflenmesini isteyenler var öyle şeyler gördük ki bu forumda onları hatırladıkça artık normal geliyor

  5. #5
    Junior Member
    Join Date
    Mar 2013
    Posts
    4
    Quote Originally Posted by Daeso View Post
    Hala sürekli kendi oynamadığı sınıfların skillerinin nerflenmesini isteyenler var öyle şeyler gördük ki bu forumda onları hatırladıkça artık normal geliyor
    Mage için bişe isteseydim ve bencillik için isteseydim gecmişte kaldırılan 80 novası nova town magic power bonusun pk dan kaldırılması ve daha aklıma gelmeyen bi çok mage jobunun özelliklerini kısıtlayan şeyleri geri isterdim ama bunlardan bahsetmedım sadece eskıden varolan oyuna zevk katan şeyleri istedim çok bişe deil

  6. #6
    Senior Member
    Join Date
    May 2013
    Posts
    21,923
    Quote Originally Posted by mylenos View Post
    Mage için bişe isteseydim ve bencillik için isteseydim gecmişte kaldırılan 80 novası nova town magic power bonusun pk dan kaldırılması ve daha aklıma gelmeyen bi çok mage jobunun özelliklerini kısıtlayan şeyleri geri isterdim ama bunlardan bahsetmedım sadece eskıden varolan oyuna zevk katan şeyleri istedim çok bişe deil
    Eskiden varolan ve oyuna zevk katan şeyleri isterken nedense hep şu sınıfın şu skili nerflensin ya da kaldırılsın şeklinde söyleniyor neden sürekli Kurian güçlü nerflensin Berserker Warrıorde alan mı vurur saçmalık deniliyor bu oyunun her sınıfının belli avantajları ve dezavantajları var(Mesela hiç eslant bosslarını tek başına kesen warrıor gördünüz mü) madem bu skiller aşırı dengesizlik yaratıyor niye millet mage oynuyor ki açsın herkes bi tane Berserker Warrıor nasıl olsa en güçlü sınıf Warrıor

    Not=Berserker Warrıor oynamıyorum
    Last edited by Daeso; 04-21-2015 at 08:28 PM.

  7. #7
    Senior Member Mockingjay54's Avatar
    Join Date
    Aug 2014
    Posts
    182
    Race
    Karus
    Quote Originally Posted by Daeso View Post
    Eskiden varolan ve oyuna zevk katan şeyleri isterken nedense hep şu sınıfın şu skili nerflensin ya da kaldırılsın şeklinde söyleniyor neden sürekli Kurian güçlü nerflensin Berserker Warrıorde alan mı vurur saçmalık deniliyor bu oyunun her sınıfının belli avantajları ve dezavantajları var(Mesela hiç eslant bosslarını tek başına kesen warrıor gördünüz mü) madem bu skiller aşırı dengesizlik yaratıyor niye millet mage oynuyor ki açsın herkes bi tane Berserker Warrıor nasıl olsa en güçlü sınıf Warrıor

    Not=Berserker Warrıor oynamıyorum
    Tüm bossları alın skillerimizi düzeltsinler anlaştık mı panpa. Sen hiç solo pk atan mage görebildinmi ?

  8. #8
    Senior Member Sven_'s Avatar
    Join Date
    Jan 2014
    Posts
    1,230
    Class
    KO -> Mage
    Server
    KO -> Oreads
    Race
    El-Morad
    Başlık ile konu arasında neden bi alaka yok? Warriorlara laf etmişsinizde bu potu kullananlar hep mageler hatırlatayım bunuda.

  9. #9
    Senior Member ErrorMacro's Avatar
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    4,310
    Quote Originally Posted by Mockingjay54 View Post
    Tüm bossları alın skillerimizi düzeltsinler anlaştık mı panpa. Sen hiç solo pk atan mage görebildinmi ?
    Sen solo pk atan adam görüyor musun mage görülebilsin? Yıl olmuş 2015 herkes en aşağı bir parti geziyorken +10 full itemli adam tek gezemiyorken ne magesi ne tek gezmesi kardeş? Tek pk atma dönemi çoktan kapandı.
    -We are Many, You are but One!

  10. #10
    Senior Member kajm3ranist's Avatar
    Join Date
    Mar 2013
    Posts
    642
    Nickname
    EldritchArrow
    Class
    KO -> Rogue
    Server
    KO -> Olympia
    Race
    Karus
    Adama görünmezlik tüpünden girmiş warriorun yere vurmasından çıkmış
    "Adı anıldığında işte dostum dedim, adım anıldığında tanımam dedi..."

    My YouTube Channel

Tags for this Thread

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
cookie_verity_form_