19-12-2014 tarihinde Asgard 1 Serverinda under the castle sırasında charım aniden DC oldu ve bir daha chara giremedim siteye giriş yapıp baktığımda "Blocked for 3rd party tool in game by operator" diyor ancak oyunda herhangi illegal bir yazılım falan kullanmadım hiç açmadım bile ticket attım 2 gündür bekliyorum hiç bir cevap yok! Under the Castle esnasında 1 tane ksc almıştım işe yarar mı bilmiyorum ama gördüğünüz gibi koxp falan yoktu. Beni banlayan GM ERYUDES sanırım.
Bilet göndermen gerekli.Forumdan hesap desteği verilmiyor deniliyor.Umarım bir kabahatın yoktur ve banın açılır.Yalnız clan başkanın Artistanın kosp kullandığını kendim gördüm arkadaş değil iseniz clanı bırak.
arkadaş değiliz bilmiyorum eslantta görev yapardık hep elle yapıyodu. Bilgilendirme için sağol. Ticket attım türkçe ve ingilizce charda da gold pre vardı sence ne zaman dönüş yaparlar