Bir oyuncu sürekli küfrediyor. Sohbeti kapatıyorum yine küfürlü mesajlar yazıyor. Ne yapmamız lazım. Raporlama yapabiliyor muyuz.
Umarım gereken işlem yapılır.
Bir oyuncu sürekli küfrediyor. Sohbeti kapatıyorum yine küfürlü mesajlar yazıyor. Ne yapmamız lazım. Raporlama yapabiliyor muyuz.
Umarım gereken işlem yapılır.
Last edited by darkroyal; 09-06-2025 at 04:20 PM.
Oyun içi ksc tarihi de gözükecek şekilde ss alman gerekiyor, dışarıdan çekilen, kırpılan, oynana ve tarihi görünmeyen kanıtlar geçersiz sayılır
Raporlarını da CR bölümüne yapman lazım..
Bu konuyu incele alt kısımda Türkçe metin var : https://forum.nttgame.com/forum/announcement.php?f=11
''Sevgi sadakatle, cesaret itibarla, ihanet intikamla ödüllendirilir..''