Depodaki o ürünü mousenin sol tuşuyla inventoryne getirmeyi denedinmi genelde o fazlalık ürünelrde sağ tıkla almaya çalıştığında alamazsın ama sol tuş mouse ile sürükleyip inventoryne bırakınca sana sayı girmeni söylüyor.
Depodaki o ürünü mousenin sol tuşuyla inventoryne getirmeyi denedinmi genelde o fazlalık ürünelrde sağ tıkla almaya çalıştığında alamazsın ama sol tuş mouse ile sürükleyip inventoryne bırakınca sana sayı girmeni söylüyor.