Oyun yönetimi olarak emc luferson gibi bölgelerde magelerin genie adı altında hetrülü hileyi acmasını cz de wariorların yine bu genie progrmamı sayesinde elinde 7 raptorla herkese mafyacılık yapmasını nasıl buluyorsunuz ? benim midemi bulandırıyor artık .Zamanı olmayan oynamasın çar kasamayan ring alsın şu genie belası artık kalksın belki 1-2 kişi banlarsınız illegalden .Makro oyunun yüzde 90 ında var ona bişe yapma gibi bir imkanınız yok o çok belli bişeyler yapın artık şu normal oyuncular için. Video çek şikayet et diyenler için hangi birini çekiceksin ayrıyeten oyun mu oynucam kameramanlık mı yapıcam varmı böyle bir savunma ?
Last edited by NativeBrutal; 11-26-2023 at 11:38 AM.
Ciddi anlamda genie tam bir saçmalık , neden derseniz çok güzel koxp açarak slotlarda kasabiliyorsunuz. Video alıp atıyoruz inceleniyor diyor. Aynı genie yi bende açıyorum adam benden daha hızlı z alıp vurabiliyor ve bu çok bariz ortada ama nedense her seferinde incelenecek deyip hiç birşey yapılmıyor. O değil senin sattığın SC bu aynı sc birinde hızlı birinde yavaş çalışamaz değilmi ? Peki adam benden nasıl hızlı bir şekilde alıp vurabiliyor. Mageler keza öyle slot dogar dogmaz anında ölüyor. Alıp attığında incelenecek denip bırakılıyor. Genie komple kaldırılsa cidden çok güzel olur.