Dün gece oyunda bi lag oluştu relog attım düzelir diye ancak o sıra herkes dc olmuş ben cz deydim bir dahada giremedim,ilerleyen saatlerde oyun geri geldi ancak char ı seçdigimde start ekranında yani char yürürken dc oluyor,
-modemi resetledim,dns degiştirdim,patch geri yükledim
-farklı serverde charıma girebiliyorum sorun olmuyor ama agarthaya girdigimde gene aynı şekilde DC ediyor
-ticket atmak istiyorum fakat department seçimi olmuyor tıklanmıyor nasıl çözülecek bu sorun anlamadım

