Results 1 to 3 of 3
  1. #1

    Angry Start ekranında DC problemi

    Dün gece oyunda bi lag oluştu relog attım düzelir diye ancak o sıra herkes dc olmuş ben cz deydim bir dahada giremedim,ilerleyen saatlerde oyun geri geldi ancak char ı seçdigimde start ekranında yani char yürürken dc oluyor,
    -modemi resetledim,dns degiştirdim,patch geri yükledim
    -farklı serverde charıma girebiliyorum sorun olmuyor ama agarthaya girdigimde gene aynı şekilde DC ediyor
    -ticket atmak istiyorum fakat department seçimi olmuyor tıklanmıyor nasıl çözülecek bu sorun anlamadım

  2. #2
    Senior Member Vaveyla_01's Avatar
    Join Date
    Jan 2022
    Posts
    4,530
    Bilet göndermelisin bu konuyla alakalı (Bug kategorisinden)
    ''Sevgi sadakatle, cesaret itibarla, ihanet intikamla ödüllendirilir..''

  3. #3
    Mod Team Lead DonJose's Avatar
    Join Date
    Dec 2015
    Posts
    8,877
    Class
    KO -> Rogue
    Race
    El-Morad
    Selam.

    IP değişikliği yaparak sorununuz çözülmüyorsa bilet göndermeniz gerekmektedir.

    https://support.nttgame.com

Tags for this Thread

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
cookie_verity_form_