Results 1 to 3 of 3

Thread: Drop sorunsali

  1. #1
    Junior Member
    Join Date
    Mar 2019
    Posts
    3

    Drop sorunsali

    20 gündür dc premiumlu halde olmasına rağmen uruk tron ve uruk blade slotlarında aldıgım bus sayısı 30 u bulmadı. şimdi diyeceksiniz ki droplar düşürülmedi herhangi bir oynama yapılmadı ama 2 ay öncesine kadar alınan dropların yarısını dahi alamıyorum. Çıkın droplar düşürüldü diyin bizde gerekeni yapalım ama çıkıpta droplar düşmedi falan demeyin yada bu konuya bir el atın oyundan iyice soğuttunuz zaten genie altı macrocularla uğraşıyoruz birde drop sorunu yaşıyoruz ve siz hala macro sorununa bile çare bulamadınız bilet sisteminde şikayet yaptığımızda dahi işlem yapılmıyor adamlar bizimle dalga geçer gibi ne oldu ''GM''leriniz nerde diye konuşuyor... Hak verirsiniz ki dc premium + pus masrafları az bir rakam değil lütfen bizim gibi knight severlere bunu yapmayın artık...

  2. #2
    Banned
    Join Date
    Mar 2019
    Posts
    318
    Infractions
    0/1 (15)
    Drop degisimi olsaydi guncelleme notlarinda paylasirlardi….

  3. #3
    Junior Member
    Join Date
    Mar 2019
    Posts
    3
    Hocam paylaşılan bir şey yok 1 2 ay öncesine kadar daha fazla alırken neden şimdi alamıyorum. senin varsa mantıklı bir açıklaman lütfen paylaş.

Tags for this Thread

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
cookie_verity_form_