Page 3 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 21 to 30 of 36

Thread: Hesabım Hk.

  1. #21
    Banned
    Join Date
    Jan 2019
    Posts
    18
    Infractions
    0/1 (15)
    HERŞEY ORTADA YA BEN BOŞUNA ÇIRPINIYORUM, BU OYUNDA GMLERE BAHŞİŞ VERECEKSİN TONLARCA N POİNT ALACAKSIN , SONRA İSTEDİGİNİ ELİNİ KOLUNA SALLAYA SALLAYA YAPACAKSIN ADAM MACRO KULLANARAK 18 TANE CHAR KULLANARAK SLOTLARI İSTEDİGİ GİBİ ELİNE GECİRİYOR Kİ BUNLAR TAMAMEN YASAK, AMA 1 SLOTDA OYUN OYNAYABİLMEK İCİN ORAYA MOB CEKİP ADAMI KORKUTMAYA CALISMAK BAN SEBEBİ OLUYOR NİYE ? ÇÜNKÜ PREMİUM ALMADIM N POİNT ALMADIM DİYE, BEN HEP DEMİŞİMDİR VE YİNE DİYECEGİM BU OYUNU NEZAMAN TÜRKLER ALDI OZAMAN BİTTİ DURUM ORTADA ZATEN ESKİ OYUNCU SAYISINA BAKIN ŞİMDİKİ OYUNCU SAYISINA BAKIN, 3 TANE YENİ SW AÇTILAR YİNE BİRŞEY BECEREMEDİLER ŞUAN Bİ TEK SİRİUS SW Sİ AYAKTA ODA YARIM YAMALAK, GB FİYATLARI DÜŞÜNCE ORASIDA BİTER YENİ Bİ SW DAHA ACARLAR YİNE APTAL GİBİ KANDIRIRLAR BİZİ, Ne durumda olursam oliyim açlıktan ölcek duruma geliyim hiç bir zaman kimseye yalakalık yapmadım kimsenin parasıyla böyle rezil bir şekilde hizmetcisi olmadım ekmegim için temizliklere bile gittim ama bunlardan daha şerefli daha namuslu daha gururluyum çok şükür ben aynaya rahat bakabiliyorum ama bana bu haksızlıgı yapanlar hiç sanmıyorum aynaya rahat bakabiliyorlarmı, burada tamamen paralı iş birligi var TÜRK GM LERİN YILLARDIR YAPTIGI GİBİ NE İFŞALAR GÖRDÜK NELER NELER GÖRDÜK ÇOK SAKLAMAYA ÇALIŞTINIZ AMA OLMADI ALLAH HEPİNİZİN BELASINI VERSİN BANA BU HAKSIZLIGI YAPANLARA SÖYLÜYORUM BUNLARI, SİZLER SENELER SONRA ÖLDÜGÜNÜZDE ARKANIZDAN SİZİ KİMSE HATIRLAMAYACAK HATIRLAYANLARDA REZİL BİR ŞEKİLDE HATIRLAYACAK CÜNKÜ SİZLER GERCKTEN REZİL İNSANLARSINIZ BİR YANDAN BAŞKA KONUŞURSUNU BİR YANDAN BAŞKA KONUŞURSUNUZ PARA İÇİN HEP BUNU YAPMAK ZORUNDA OLUCAKSINIZ HEP GURURUNUZU İNSANLARIN AYAKLARININ ALTINA ALACAKSINIZ EVİNİZE GELDİGİNİZDEDE AİLENİZE ÇOK TEMİZ ÇOK GURURLU BİR İNSANMIŞ GİBİ ÇIKACAKSINIZ AMA UTANMAYACAKSINIZ BİLE TÜH SİZİN SURATINIZA İNSANLIGINIZA ALLAHINIZ PARA OLMUŞ SİZİN, AMA SIKINTI YOK SİZİDE BİTİRİRLER MERAK ETMEYİN.

  2. #22
    Banned
    Join Date
    Jan 2019
    Posts
    18
    Infractions
    0/1 (15)
    Quote Originally Posted by HUDUTCUBUNLAR View Post
    boş konu adamın imkanı varsa isterse 30 tane char sokar illegal birşey olmadığı taktirde sonuçta dışardan bakınca oooooo 18 char felan diyorsun o adam eminim bi illegal durumu yoksa her chara dc pre pot ıvır zıvır bi ton masraf yapıyor senin imkanın olsa sende koyardın 18 20 tane ? ama yok bu yüzden burda ağlamaya gerek te yok en baş kural bu bir oyun senin sigara paranı çıkaracağın bir araç değil
    1. ben 18 tane char sokmasına birşey demiyorum bu zaten legal birşey 18 tane char 'ÇALIŞTIRMASINA' birşey diyorum. 2. burası senin sigara parası cıkaracagın bir yer değil burası bir oyun diyorsun burada ticaret olmaz demek istiyorsun ama bu oyunda ticaretin allahını yapan adamı savunuyorsun, ne nededigin belli nede nekonuştugunu bilmiyorsun, bence senin yaran var çok belli

  3. #23
    Senior Member BestVitaLity's Avatar
    Join Date
    Jul 2018
    Posts
    1,060
    Quote Originally Posted by blackinsilence View Post
    Deruda mp rec hp rec cok etkİlİ oluyor, hİÇ pot alamİcak durumda kalmadinmi sen? KonuŞtukca batiyorsun
    Şuan tamamen boş konuşuyorsun. Yamuk bowlu diye dalga geçtiler diyorsun, mp rec bowla mı deru kesecen ?

  4. #24
    Senior Member FFferik16's Avatar
    Join Date
    Dec 2017
    Posts
    2,138
    Haklı olduğun meseleler var, masum sayılmayacak sayıda karaktere sahip olmak ve bunun önünde hiçbir engel olmaması veya -PUS'a- parayı basanın çok fazla üstün olabilmesi gibi.

    Ancak maalesef ki genel olarak bakış açın oldukça sağlıksız, bu şekilde haklı olsan dahi haksız duruma düşersin. Öncelikle yaptığın davranış sebebi ne olursa olsun suç, banın kesinlikle haklı, diğer meselelere elbete itiraz edebilirsin ancak önce bununla yüzleşmen gerek. Hatta bu konuya yazdığın çoğu şey de burada yasaklı ama bak yine de sana imtiyazlı davranılmış derdini anlatmana izin verilmiş, konun-mesajların silinmemiş, GM yanıt vermiş ama; oyundan, oyundakilerden, GMlerden bundan fazlasını bekleme. Ki ben buna bile şaşırdım.

    Herkes kendi koşulları ile mücadelede içinde, seninki kimilerinden çok daha zor olabilir ancak bu başkalarını suçlayarak çözülmez. Bunu zamanında benzer koşullara ve hâlâ da ortak birkaç koşula sahip biri olarak söylüyorum.

  5. #25
    Banned
    Join Date
    Jan 2019
    Posts
    18
    Infractions
    0/1 (15)
    Quote Originally Posted by BestVitaLity View Post
    Şuan tamamen boş konuşuyorsun. Yamuk bowlu diye dalga geçtiler diyorsun, mp rec bowla mı deru kesecen ?
    73 lwl rogue isen gayet rahat kesebilyorsun 56 attack lı bow ve 10 dex li görew shelleri ile,

  6. #26
    Banned
    Join Date
    Jan 2019
    Posts
    18
    Infractions
    0/1 (15)
    Quote Originally Posted by FFferik16 View Post
    Haklı olduğun meseleler var, masum sayılmayacak sayıda karaktere sahip olmak ve bunun önünde hiçbir engel olmaması veya -PUS'a- parayı basanın çok fazla üstün olabilmesi gibi.

    Ancak maalesef ki genel olarak bakış açın oldukça sağlıksız, bu şekilde haklı olsan dahi haksız duruma düşersin. Öncelikle yaptığın davranış sebebi ne olursa olsun suç, banın kesinlikle haklı, diğer meselelere elbete itiraz edebilirsin ancak önce bununla yüzleşmen gerek. Hatta bu konuya yazdığın çoğu şey de burada yasaklı ama bak yine de sana imtiyazlı davranılmış derdini anlatmana izin verilmiş, konun-mesajların silinmemiş, GM yanıt vermiş ama; oyundan, oyundakilerden, GMlerden bundan fazlasını bekleme. Ki ben buna bile şaşırdım.

    Herkes kendi koşulları ile mücadelede içinde, seninki kimilerinden çok daha zor olabilir ancak bu başkalarını suçlayarak çözülmez. Bunu zamanında benzer koşullara ve hâlâ da ortak birkaç koşula sahip biri olarak söylüyorum.
    forografından belli mantıgın, teşekkür ederim hocamda sinir hastalıgı! ama gerçekten var.

  7. #27
    Senior Member BestVitaLity's Avatar
    Join Date
    Jul 2018
    Posts
    1,060
    Quote Originally Posted by blackinsilence View Post
    73 lwl rogue isen gayet rahat kesebilyorsun 56 attack lı bow ve 10 dex li görew shelleri ile,
    Bi kesip video atar mısın çok merak ettim, nasıl rahat kesiyorsun.

  8. #28
    Banned
    Join Date
    Jan 2019
    Posts
    18
    Infractions
    0/1 (15)
    Quote Originally Posted by BestVitaLity View Post
    Bi kesip video atar mısın çok merak ettim, nasıl rahat kesiyorsun.
    Dostum sabahtan beri ne konu üzerinde konusuyoruz biz burada? ban yedim diyorum. harbiden hala batıyorsun

  9. #29
    Senior Member BestVitaLity's Avatar
    Join Date
    Jul 2018
    Posts
    1,060
    Quote Originally Posted by blackinsilence View Post
    Dostum sabahtan beri ne konu üzerinde konusuyoruz biz burada? ban yedim diyorum. harbiden hala batıyorsun
    O saydığın itemlerle wolflü atağın en fazla 800 oluyor, rahatlıkla deruvish kesemezsin, hatta neredeyse hiç deruvish kesemezsin.
    Last edited by BestVitaLity; 10-07-2019 at 07:00 PM.

  10. #30
    Junior Member
    Join Date
    Sep 2019
    Posts
    2
    yeni üye oldum ama arkadaşın konusu dikkatimi çekti 12-13 sene öncesinde oyunu lise yıllarımda bırakmıştım fakat şuan esnaf olduğum için akşamları biraz kafa rahatlatmak için vs giriyorum evet haklısın bazı konularda oyun nakit üzerine dönüyor biizm zamanda bu şekilde değildi çok farklı olmuş herşey ama yapıcak birşey yok büyük ihtimalle yaşın biraz ufak yazdıklarına bakılırsa sonuçta bir oyun keyif almak için oynanır ticarete dökmek biraz mantıksız diyebilirim illaki şansın yaver gider 3-5 kazanırsın ama sigara paramı çıkaramıyorum diyorsun bence yanlış git güzel kardeşim güzel bir iş bul kendine asgari ile çalşmaya başla siaga paranda çıkar premium paranda çıkar bağlı bulunduğun yerin işkuruna gidip iş başvurusunda buln illaki bir şekilde rahat edersin bu oyunu özel hayatına endekslemen çok yanlış birşey..

Tags for this Thread

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
cookie_verity_form_