Results 1 to 4 of 4
  1. #1
    Senior Member yivabeyi's Avatar
    Join Date
    Aug 2019
    Posts
    276

    Question Lure geri gelsin Luring Yapanları Banlatalım ?

    Mageler isyanda (mageye döndüm)
    Hocam luring ban sebebi olarak kalsın zaten bazı kişiler online discrod üzerinden direk gmlere erişebiliyor bi pm atarız bi Ss video alırız kişiyi önce sözlü şikayet ederiz o sırada cryede atarız ispatını. eğer hatalıysak yalan yada iftiraysa söyleyeni banlarsınız. (bilerek kasıtlı kinci davranış)
    onun dışında lure serbest olsun yani eskiden fc cw slotları en aşağı kadar ne güzel keserdik hey gidi günler ah ah şimdi fc kovalamıyor bile
    Lureyi aktif edelim slota mob çeken vs olursa banlatalım. He dersenizki! genieciler afk bunlar nerden bilecek kim ne çekmiş. titanda adam kasarken talos çekti slota biri diyelim.
    Talosa mı öldünüz. Talosa ilk kimler vurmuş bakılabiliniyorsa ? bakınılır attığı skill nedir ne değildir. gereken yapılır. he yok bakılamıyorsa.
    Pcsi sağlam bir arkadaşımız afk kaldığı müddetçe video programını açıcak HD değil 360 civarı bir çözünürlükte kaydetse yeterli. daha az yer kaplar. zaten şuan aşağı yukarı yeni nesil pclerde 48 saat hd cekseniz sıkıntı olmaz. iyi pcli arkadaşınızdan rica edin afkliği bitene kadar alsın kayıt. oldu yattınız diyelim. yatıran kişi banlanır. yatan ve ilk gelen kişi partynin Ssni alır Cr atar yada bi bölüm oluşur exp telafi diye. o partye örneğin 1 günlük %100 exp bonus verilir veya %100 1 x exp res sc verilir vs bir çözüm bulunur kalkar devam edersiniz.
    Sonuçta isteyen buna bir yol bulur uğraşmak isteyen sonuçta bedava oynamıyorsunuz bir hizmet karşılığı alıcaksınız.
    Mage luresiz meleedir. Yani Sw si yok bufı yok 2 mage tuttuk rawen döncez 50k gittik sw aldık 10 dk da bir git gel yaptık vs ama.
    raveni çekiyosun belli bir sınırdan sonra uçarak geri dönüyor(tabi raveni kesiyoz misalen). dm ew dönceksiniz luring.
    Şimdi luringte sıkıntılara bakalım ..
    Towna boss çekilmesi Dm çekilmesi vs.
    o kadar townda adam kör değil birisi ss alır herhalde.
    yada abicim towna yaklaşan mob kapıya geldiğinde guardlar tek atsın geçsin işte.
    diyeceksiniz ki boss kesmeyelim diye biri towna kaçırıyor emeğinizi çalıyor. onuda ss alır banlatırız. yazarsın bi parti adamız bossumuzu çaldı( olabiliyor) onuda banlasınlar..
    ama özetle şu luring işi bitsin.
    e gidin luferson harpylere bakalım. araları kaç kilometre hadi lurele ya slotları daha sık daha yakın ve mesafeli yapın yada lureyi açın hocam . bizde ss alır emeğimize mani olanları cr atarız banlarsınız bu kadar basit.

  2. #2
    Senior Member
    Join Date
    Sep 2019
    Posts
    879
    luring gitti diyorlar adamlar gene sg slotana ds çekiyor

  3. #3
    Banned
    Join Date
    Dec 2014
    Posts
    59
    valla kardeşim bıktım yapcağınız güncellemenin ben taaa. diye başlıyorum mage oynarken çok rezil bişey slotlar çok çabuk geri kaçıyor 2 slot birleşmiyor. tek tek kesiceksem mage karakteri oyundan kaldırın bari aliminyum. sürekli yatıyor çar slot geri kaçıyor sonra tekrar hızlıca gelip beni öldürüyor. alan sınırlaması kalksın yaratıkları eskisi gibi dönebilelim . slotlara yaratık çeken varsa da banlayın kardeşim siz işinizi doğru düzgün yapamıyorsunuz diye bunun cezasını oyuncular çekmez. varsa yaratık çeken banlayın cezaları 2 katına çıkarın. 1 hafta ban yiyorsa 1 ay ban yesin aklı başına gelir. 3. kez yaparsa da ip ban atın temizlenir ortalık

  4. #4
    Senior Member yivabeyi's Avatar
    Join Date
    Aug 2019
    Posts
    276
    Quote Originally Posted by saw_ry96MEzv View Post
    valla kardeşim bıktım yapcağınız güncellemenin ben taaa. diye başlıyorum mage oynarken çok rezil bişey slotlar çok çabuk geri kaçıyor 2 slot birleşmiyor. tek tek kesiceksem mage karakteri oyundan kaldırın bari aliminyum. sürekli yatıyor çar slot geri kaçıyor sonra tekrar hızlıca gelip beni öldürüyor. alan sınırlaması kalksın yaratıkları eskisi gibi dönebilelim . slotlara yaratık çeken varsa da banlayın kardeşim siz işinizi doğru düzgün yapamıyorsunuz diye bunun cezasını oyuncular çekmez. varsa yaratık çeken banlayın cezaları 2 katına çıkarın. 1 hafta ban yiyorsa 1 ay ban yesin aklı başına gelir. 3. kez yaparsa da ip ban atın temizlenir ortalık
    maleesf öyle :S

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
cookie_verity_form_