Ghostluyorum yalan yok diyor bowlda ghost atmadım öldü diye ghost dedi diyor
ee ghostladığın zamanlar varmış bi kere normal kestiğinde haklı mı çıkmanı sağlıyor
ghost ban sebebi diye biliyorum bi mod ban sebebi değil demiş canlı yayın açıklamasında gmler ban sebebi demişler gm>mod gm nin dediği doğrudur diye düşünüyorum
moderatörler herşeyi doğru bilecek diye bir kaide yok
olayı bilmiyorum ama tüm okuduklarımdan çoğu yerde ghostladığın sadece bowlde ghost atmadığın sonucunu çıkardım ve sırf ghost banlatıcam dedi diye trigerlandın madem bu kadar legalsin kendine güveniyosun yayıncıyı kayle almayıp bu konuyu açmazdın
ghost ban sebebi değil de yazmışsın madem böyle düşünüyosun bence konu polemiik amaçlı yada algı oluşturup tırstığın noktayı haklı çıkartmaya çalışıyosun
attğın kilpten de hiç bir şey anlamadım taşı keserken yaptığın ghostlardan bahsediyorlar öldüğünde bişey demiyor banlatıcam demiyor hala ghostluyor demiyor ben mi izlediğimi anlamıyorum ?
yayıncıyı da izlemiyorum çoğu kişi yayınlarında kesemediği herkesi macrocu diye hitap ediyor demiş böle bişi varsa şunu bilmeli el elden üstündür + item farkıda olabilir
