Page 8 of 11 FirstFirst ... 678910 ... LastLast
Results 71 to 80 of 110
  1. #71
    Senior Member BestVitaLity's Avatar
    Join Date
    Jul 2018
    Posts
    1,060
    Quote Originally Posted by ZuhannaOfficial View Post
    güzel karakter hocam güle güle kullan
    Aynen güzel karakter. Utanmadan bide klipler atmış, gerçekten çok saçma. Ücra köşelerde peşine düşüp kessem tamam diycem bu açık ve net rahatsız etmedir. Ama bowlda ölüp, karşı ırkın farm slotlarında ölüpte ghostluyorlar diye CRye konu açıyorsun bide. Bu mantık ben yayıncıyım ayrıcalık tanıyın mantığıdır.

  2. #72
    Senior Member cYkParsing's Avatar
    Join Date
    Jan 2014
    Posts
    778
    Quote Originally Posted by Khenarth View Post
    Yayıncıların normal oyunculardan hiç bir farkı yok arkadaşlar önce bu konu ile ilgili ortak noktada buluşalım. Diğer bir konu ise yayınları ghostlamak; yani yayın yapan kişinin gittiği yerlere gitmek, onu tekrar tekrar rahatsız etmek.

    Bu 1 kez olur, 2 kez olur 3 kez olur, ama yayını yapan kişiye hem oyunu hem yayını zehir eder ve bu gerçekten karşımıza kanıt olarak sunulursa karaktere kısa sürelide olsa uyarı niyetinde ceza verebilmekteyiz.

    Ama ben yayın yapıyorum, bana dokunulamaz gibi bir durum söz konusu bile olamaz.



    Savunduğunuz kişinin son yaptığı açıklamaları tekrar izleyin ve insanları, knight online oyuncularını ne olarak gördüğünü anladıktan sonra burada tekrar savunun lütfen.
    Cz belirli yer ve farm yapılacak bölgelerde belli cz de oyuncu olmadığı zaman rutin bir şekilde bu farm bölgeleri geziliyor yani bir yayıncıya rutin olarak dönülen farm bölgelerinde 3 defadan fazla gidemeyecekmiyiz ? gidilirsede ceza vereceksiniz. tebrikler büyük işlere imza atıyorsun.

  3. #73
    Senior Member
    Join Date
    Oct 2017
    Posts
    1,227
    Ghostluyorum yalan yok diyor bowlda ghost atmadım öldü diye ghost dedi diyor

    ee ghostladığın zamanlar varmış bi kere normal kestiğinde haklı mı çıkmanı sağlıyor

    ghost ban sebebi diye biliyorum bi mod ban sebebi değil demiş canlı yayın açıklamasında gmler ban sebebi demişler gm>mod gm nin dediği doğrudur diye düşünüyorum

    moderatörler herşeyi doğru bilecek diye bir kaide yok

    olayı bilmiyorum ama tüm okuduklarımdan çoğu yerde ghostladığın sadece bowlde ghost atmadığın sonucunu çıkardım ve sırf ghost banlatıcam dedi diye trigerlandın madem bu kadar legalsin kendine güveniyosun yayıncıyı kayle almayıp bu konuyu açmazdın

    ghost ban sebebi değil de yazmışsın madem böyle düşünüyosun bence konu polemiik amaçlı yada algı oluşturup tırstığın noktayı haklı çıkartmaya çalışıyosun

    attğın kilpten de hiç bir şey anlamadım taşı keserken yaptığın ghostlardan bahsediyorlar öldüğünde bişey demiyor banlatıcam demiyor hala ghostluyor demiyor ben mi izlediğimi anlamıyorum ?

    yayıncıyı da izlemiyorum çoğu kişi yayınlarında kesemediği herkesi macrocu diye hitap ediyor demiş böle bişi varsa şunu bilmeli el elden üstündür + item farkıda olabilir

  4. #74
    Senior Member BestVitaLity's Avatar
    Join Date
    Jul 2018
    Posts
    1,060
    Quote Originally Posted by karimli View Post
    Ghostluyorum yalan yok diyor bowlda ghost atmadım öldü diye ghost dedi diyor

    ee ghostladığın zamanlar varmış bi kere normal kestiğinde haklı mı çıkmanı sağlıyor

    ghost ban sebebi diye biliyorum bi mod ban sebebi değil demiş canlı yayın açıklamasında gmler ban sebebi demişler gm>mod gm nin dediği doğrudur diye düşünüyorum

    moderatörler herşeyi doğru bilecek diye bir kaide yok

    olayı bilmiyorum ama tüm okuduklarımdan çoğu yerde ghostladığın sadece bowlde ghost atmadığın sonucunu çıkardım ve sırf ghost banlatıcam dedi diye trigerlandın madem bu kadar legalsin kendine güveniyosun yayıncıyı kayle almayıp bu konuyu açmazdın

    ghost ban sebebi değil de yazmışsın madem böyle düşünüyosun bence konu polemiik amaçlı yada algı oluşturup tırstığın noktayı haklı çıkartmaya çalışıyosun

    attğın kilpten de hiç bir şey anlamadım taşı keserken yaptığın ghostlardan bahsediyorlar öldüğünde bişey demiyor banlatıcam demiyor hala ghostluyor demiyor ben mi izlediğimi anlamıyorum ?

    yayıncıyı da izlemiyorum çoğu kişi yayınlarında kesemediği herkesi macrocu diye hitap ediyor demiş böle bişi varsa şunu bilmeli el elden üstündür + item farkıda olabilir
    Bowlda ghostlamaya ihtiyaç var mı ? Dün aynı adama focus atıp 10dan fazla adamı tekledik, şimdi bu adam yayında olsaydı biz bann mı yiyecektik? Adam zaten gözümün önünde. Mesela bazen bakıyorum adam yok bowlda, twitchten bakıyoruz slotlar ne durumda, kasanlar oluyorsa gidip kesiyoruz, yoksa boşuna yürümüyoruz. Ghostlamak yasak değil, çok aşırı yayını yapmayacak dereceye kadar giderse uyarı cezası var diyor da merak ediyorum bu aşırı neye göre.

    Klibin başlığını okursan eğer ne demek istediğimi anlarsın. Adam CSnin altında ölünce bunu ghost diye reportlamış. Ne yapıyım yayın açıyor diye bowlda boss keserken dokunmiyim mi ?

    Adam bowlda gözümüzün önünde gezse ghost algılanır diye dokunmayacaz mı ? Veya Bizim ırkın farm slotuna gelirse ghost olarak algılanmasın diye dokunmayacaz mı ? O zaman biz de yayın açalım çökelim bi slota adam beni 1den fazla keserse ghostluyor diye reportliyim. Bu neye göre yapılacak madem ceza verilir dediler, bu neye göre verilecek açıklama yapılması gerekiyor.
    Last edited by Lord_Archer; 08-21-2019 at 02:07 PM.

  5. #75
    Mod Team Lead ScORp_LiON's Avatar
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    58,504
    Class
    KO -> Rogue
    Server
    KO -> Ares
    Race
    Karus
    Quote Originally Posted by cYkParsing View Post
    Cz belirli yer ve farm yapılacak bölgelerde belli cz de oyuncu olmadığı zaman rutin bir şekilde bu farm bölgeleri geziliyor yani bir yayıncıya rutin olarak dönülen farm bölgelerinde 3 defadan fazla gidemeyecekmiyiz ? gidilirsede ceza vereceksiniz. tebrikler büyük işlere imza atıyorsun.
    Khenarth'ın yazdıklarını çok yanlış anlamışsın veya yanlış yorumluyorsun. Tekrar tekrar okuyabilir, şurasını anlamadım diye açık açık sorabilirsin. Cz pk alanıdır, istediğinizi istediğiniz gibi kesebilirsiniz. Sizin anlayabildiğiniz tam dilden söylemek gerekirse ghost'un suyunu çıkaran bir oyuncu varsa ve bu ispatlanabiliyorsa kısa süreli ceza verilebilir.

    Quote Originally Posted by karimli View Post
    Ghostluyorum yalan yok diyor bowlda ghost atmadım öldü diye ghost dedi diyor

    ee ghostladığın zamanlar varmış bi kere normal kestiğinde haklı mı çıkmanı sağlıyor

    ghost ban sebebi diye biliyorum bi mod ban sebebi değil demiş canlı yayın açıklamasında gmler ban sebebi demişler gm>mod gm nin dediği doğrudur diye düşünüyorum

    moderatörler herşeyi doğru bilecek diye bir kaide yok

    olayı bilmiyorum ama tüm okuduklarımdan çoğu yerde ghostladığın sadece bowlde ghost atmadığın sonucunu çıkardım ve sırf ghost banlatıcam dedi diye trigerlandın madem bu kadar legalsin kendine güveniyosun yayıncıyı kayle almayıp bu konuyu açmazdın

    ghost ban sebebi değil de yazmışsın madem böyle düşünüyosun bence konu polemiik amaçlı yada algı oluşturup tırstığın noktayı haklı çıkartmaya çalışıyosun

    attğın kilpten de hiç bir şey anlamadım taşı keserken yaptığın ghostlardan bahsediyorlar öldüğünde bişey demiyor banlatıcam demiyor hala ghostluyor demiyor ben mi izlediğimi anlamıyorum ?

    yayıncıyı da izlemiyorum çoğu kişi yayınlarında kesemediği herkesi macrocu diye hitap ediyor demiş böle bişi varsa şunu bilmeli el elden üstündür + item farkıda olabilir
    Üstte yazdıklarımı ve konunun tamamını okursan yazılanları anlarsın. Oyun ve sözleşme kurallarını incelediğinizde ghost hakkında bir ceza yoktur. Üstte yazdığım ve Khenarth'ın canlı yayında söylediği gibi durumu farklı bir boyuta getirirlerse kullanıcı kısa süreli ceza alabilir.

    Mod ve Gm'lerin söylemlerinle bir zıtlık ya da bir uyuşmazlık bulunmamaktadır.
    Herhangi bir sebeple Cheat Reports konuları veya kanıt içerikleri resmi forum, farklı forum sayfaları ve diğer platformlarda ya da 3. kişilerle paylaşılması yasaktır. Bu kurala uymayan forum ve discord hesapları süresiz olarak kapatılır, oyun hesapları GM inisiyatifine göre cezalandırılabilir.



  6. #76
    beni kestin anneme söylücem seni !!!

  7. #77
    Senior Member cYkParsing's Avatar
    Join Date
    Jan 2014
    Posts
    778
    Quote Originally Posted by ScORp_LiON View Post
    Khenarth'ın yazdıklarını çok yanlış anlamışsın veya yanlış yorumluyorsun. Tekrar tekrar okuyabilir, şurasını anlamadım diye açık açık sorabilirsin. Cz pk alanıdır, istediğinizi istediğiniz gibi kesebilirsiniz. Sizin anlayabildiğiniz tam dilden söylemek gerekirse ghost'un suyunu çıkaran bir oyuncu varsa ve bu ispatlanabiliyorsa kısa süreli ceza verilebilir.



    Üstte yazdıklarımı ve konunun tamamını okursan yazılanları anlarsın. Oyun ve sözleşme kurallarını incelediğinizde ghost hakkında bir ceza yoktur. Üstte yazdığım ve Khenarth'ın canlı yayında söylediği gibi durumu farklı bir boyuta getirirlerse kullanıcı kısa süreli ceza alabilir.

    Mod ve Gm'lerin söylemlerinle bir zıtlık ya da bir uyuşmazlık bulunmamaktadır.
    Knightta ghost yoktur slot basmak vardır 10 kerede olsa o adam oradaysa basar keserim kimsede sen ghostluyorsun diyemez.

    o adam orada olduğu sürece giderim yayıncıda olsa. çok şikayet ediyorsada delay koysunlar.
    Last edited by cYkParsing; 08-21-2019 at 02:54 PM.

  8. #78
    Senior Member cYkParsing's Avatar
    Join Date
    Jan 2014
    Posts
    778
    ya ben derdimi anlatamiyorum yada anlamıyorlar.

    adam yayıncı diye aoc 'de kasıyorsa ve 20 dk içinde 5'er dk aralıklarla gider bu adamı kesersem ghostcu oluyorum e ben o zaman cz'e çıkmayım pk için farm slotları dönmeyim bu adam 4. kesişimden sonra reportlayıp ceza alacaksam.

    sizin yaptığınız sadece bu olayı meşrulaştırıp ceza yağdırmak. daha yazmıcam yazdıkça derdimi anlatamıyorum.

  9. #79
    Senior Member BestVitaLity's Avatar
    Join Date
    Jul 2018
    Posts
    1,060
    Yok şimdi adam yayın yaparken beni kesecek, bana maymun diyecek, sonra ben de bu adamın yerini bildiğim halde gidip kesmiycem öyle mi? Ghostlamayı geçtim, öyle bir hakaret ettiği için özel olarak bile gider keserim. Böyle bir saçmalık olamaz. Adamın yerini biliyorsam niye gidip kesmiyim? Zaten CZde her killde koordinat yazıyor.

    Adamı bowlda kesiyoruz ghost diye CRye atıyor. Tamamen ayrıcalık beklenen rezil bir durum. Şuana kadar ghosttan bann yiyen olmadı bu oyunda, olursa bu tamamen ayrıcalığa girer. Yeri belliyse neden gidip kesmiyim ? Kesmemem için bir sebep yok.

    Nasılki ittifaklar oluyorsa dalmıyorum kardeşim kime ne diyorlar ve ceza almıyorlarsa aynı şekilde yerini biliyorum gidip kesiyorum kime ne diyebilirim diye düşünüyorum.
    Last edited by Lord_Archer; 08-21-2019 at 03:19 PM.

  10. #80
    Senior Member
    Join Date
    Sep 2016
    Posts
    555
    bu yayıncının partner olup olmaması, sabit ne kadar bir kitleye hitap ettiği ile alakalı olmalı. bana kalırsa açık seçik ghostlayanlar banlanmalı

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
cookie_verity_form_