olayın üzerinden 2 ay geçmiş daha hala buraya gelip tahrik ediyorlar ve yanlış yönlendiriyorlar. gerçekten söylenecek çok şey varda forum kurallarına aykırı, iyi ki hepsini kayıt altına almışım biliyordum nasıl bir karaktere sahip olduğunuzu, herhalde şuan ghostlayacak birini bulamayınca 2 ay sonra konuyu açıp buradan tahrik etmenizde bi garip geldidevam edin kendinizi rezil ediyorsunuz sadece.
![]()

devam edin kendinizi rezil ediyorsunuz sadece.
Reply With Quote

yahu arkadaş bir adamı kesseniz ne kesmeseniz ne. bu kadar mı boş insanlarsınız. hadi o adamı kovalayınca bişey yaptığınızı sanıyosunuz da kendi giden zamanınıza da mı acımıyorsunuz.