> Karakter Adı: MrBanaEdebiyaTyapMa
> Hesabın Kapatılma Sebebi: Blocked for 3rd party tool in game by
> operator .
Tek suçum aynı IP' kullanmak.
> İtem' listem
>
> +7 Asassian Krowaz setim mevcutt durumda idi karakterimin üzerinde.
>
> +9 SHARD +7 Görev Shard'i
>
> (KARAKTER SS)
> http://i.hizliresim.com/b8MBJb.jpg![]()

Reply With Quote
Cidden bir şey yapmamış olsan bile bir kere "Nuh dedilermi peygamber demiyorlar" derlerya aynen öyle. Hacker çar diye benim bir karakterimi banladılarki 10 yıldan daha eski bir karakterdi. Üzerinde maddi olarak çok değerli bir şey yoktu ama manevi değeri vardı çarın. Pazar çarımdı ve arkadaşımdan satmak için trinaları aktarmıştım. Kahretsinki düşünemedim ve itemi alırken karşılığına 1 coins olsada coins koyamadım. Defalarca ticket attım. Bu karakterlerin kayıtlı telefon numaraları var gerekiyorsa telefon açın sorun diye. Onlarca yolu olmasına rağmen doğrulama yapabilmeleri için hiç bir şekilde yapmaya yanaşmadılar ve 15 yıllık devlet memuru olan bana sen hırsızsın ve bizde karakterini banladık dediler.Bir türlü ikna edemedim. Karşılığında 1 coins koysaydım trade de hırsız olmayacaktım ama o 1 coinsi koymadığım için hırsızlık ile suçlandım. İşin özü hırsızlar kadar tedbirli olmadığım için bedelsiz item aktarımı sebebi ile banlandım. Gerçi sen paşa paşa suçunu itirafta etmişsin ama emin ol gerçekten yapmamış olsaydında bir kere hayır dedilermi hiç bir şekilde evet demiyorlar. Ki bazı durumları kontrol etmeleri çok çok kolay olabilmesine rağmen.
