Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 10 of 17
  1. #1
    Senior Member
    Join Date
    Oct 2013
    Posts
    451
    Class
    KO -> Warrior
    Server
    KO -> Ares
    Race
    El-Morad

    Bug abusu dedimiz konu , gm cevap verirseniz sevinirim

    bug abuse ne dir = oyun ici bir acigin kulanip faydalanmak dir !

    peki bildimiz kadar bu oyunda cok bug vardir ama ozeliklle bu bug CZ de kulaniliyor nasil mi ?

    Kurian porto skili 45 adam 2 saniye stun yapar ve adam hic birsey yapamaz , ama oyun ici buna karsilik insan lar gorev alip o adami stunla ma ihtimalin yok ,, stun lasan bile skil bosa doner stamina da bosa gider... bu nu kulanan oyuncular karsi tarafdan ustun olmak ve avantaj olarak kulaniyor..

    simdi gelelim asil soruya peki bu bugu kalanmanin bedeli ban - ceza sebebi midir ? peki evet oyleyse neden oyun ici control edilmiyor ?
    veya ne yapmamiz gerekiyor ki o adamlarin bir islem yemesi icin ?
    cevabiniz bilmedigim icin ama ceza oldunu dusunurek sizden tek bir ricam vardir oda oyun ici , bu konuyu gecmeniz ,( ornek olarak twitch yayini , ve tos ihmali yazilar gibi ),, sonra insan lar bilmiyordum duymadim ,af edin diye sozlerle gelmesinler... ne kimsenin hakini yesinler ne de kendileri oyun ici hak yesin ler

    bu konu kurian oyuniyan job lar icin cok onemli dir

    simdi den cok tessekurler

  2. #2
    Senior Member OWPW's Avatar
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    4,714
    Nickname
    RONARK61
    Clan
    R61
    Server
    KO -> Diez
    Race
    El-Morad
    Quote Originally Posted by JusticeForIncase View Post
    bug abuse ne dir = oyun ici bir acigin kulanip faydalanmak dir !

    peki bildimiz kadar bu oyunda cok bug vardir ama ozeliklle bu bug CZ de kulaniliyor nasil mi ?

    Kurian porto skili 45 adam 2 saniye stun yapar ve adam hic birsey yapamaz , ama oyun ici buna karsilik insan lar gorev alip o adami stunla ma ihtimalin yok ,, stun lasan bile skil bosa doner stamina da bosa gider... bu nu kulanan oyuncular karsi tarafdan ustun olmak ve avantaj olarak kulaniyor..

    simdi gelelim asil soruya peki bu bugu kalanmanin bedeli ban - ceza sebebi midir ? peki evet oyleyse neden oyun ici control edilmiyor ?
    veya ne yapmamiz gerekiyor ki o adamlarin bir islem yemesi icin ?
    cevabiniz bilmedigim icin ama ceza oldunu dusunurek sizden tek bir ricam vardir oda oyun ici , bu konuyu gecmeniz ,( ornek olarak twitch yayini , ve tos ihmali yazilar gibi ),, sonra insan lar bilmiyordum duymadim ,af edin diye sozlerle gelmesinler... ne kimsenin hakini yesinler ne de kendileri oyun ici hak yesin ler

    bu konu kurian oyuniyan job lar icin cok onemli dir

    simdi den cok tessekurler
    +1 üzerleri patlak bir şekilde towna girip veya parti arasına dalıp alan zehiri atan ve ayfa atan kurianlar da bug yapıyor, bu bug yapanların tümü sınırsız banlanmalı.

    10001111011

  3. #3
    Senior Member
    Join Date
    Sep 2016
    Posts
    1,904
    Class
    KO -> Rogue
    Server
    KO -> Destan
    Race
    El-Morad
    Quote Originally Posted by JusticeForIncase View Post
    bug abuse ne dir = oyun ici bir acigin kulanip faydalanmak dir !

    peki bildimiz kadar bu oyunda cok bug vardir ama ozeliklle bu bug CZ de kulaniliyor nasil mi ?

    Kurian porto skili 45 adam 2 saniye stun yapar ve adam hic birsey yapamaz , ama oyun ici buna karsilik insan lar gorev alip o adami stunla ma ihtimalin yok ,, stun lasan bile skil bosa doner stamina da bosa gider... bu nu kulanan oyuncular karsi tarafdan ustun olmak ve avantaj olarak kulaniyor..

    simdi gelelim asil soruya peki bu bugu kalanmanin bedeli ban - ceza sebebi midir ? peki evet oyleyse neden oyun ici control edilmiyor ?
    veya ne yapmamiz gerekiyor ki o adamlarin bir islem yemesi icin ?
    cevabiniz bilmedigim icin ama ceza oldunu dusunurek sizden tek bir ricam vardir oda oyun ici , bu konuyu gecmeniz ,( ornek olarak twitch yayini , ve tos ihmali yazilar gibi ),, sonra insan lar bilmiyordum duymadim ,af edin diye sozlerle gelmesinler... ne kimsenin hakini yesinler ne de kendileri oyun ici hak yesin ler

    bu konu kurian oyuniyan job lar icin cok onemli dir

    simdi den cok tessekurler
    Ya şimdi dostum bugların düzeltilmesi gerekiyor belki ama portu oynamak ayrıcalıktır. Düzeltiyoruz diyede skillerini kapatmasınlar Şöyle bir çar dizmek isterdim

  4. #4
    Senior Member
    Join Date
    Oct 2013
    Posts
    451
    Class
    KO -> Warrior
    Server
    KO -> Ares
    Race
    El-Morad
    Quote Originally Posted by OWPW View Post
    +1 üzerleri patlak bir şekilde towna girip veya parti arasına dalıp alan zehiri atan ve ayfa atan kurianlar da bug yapıyor, bu bug yapanların tümü sınırsız banlanmalı.
    1ci si o adam risk alarak exp yatmak icin towna griyor ,, bug abuse mi dersen, temleri hakinda sanmiyorum > bug sa oyuncular icin duzeltmeri gerekir o sorunu , zaten porto oynamak dertlidir bunu unutmayin !.....Her job kalkan takiyor porto takamiyor defansi desene zate sorunlu 50 def veren item 25 def veriyor simdi bu hakszilik degil mi ? bir tek avantaj var porto da ,,,, oda party kurian herkezi yatirir zehirci oynarsa ama tek basina birsey fazla yapmaz( imkira kesme sebebi de tek adamlarin o joba karsi nasil oyniyacaklarini bilmedikleri !) ,,, adam towna girmis de np kasmis olsun okdr ASAS spike TOWN atyor mageler Nova Town atyorda BUG ABUSE MI OLUYOR ???? ...

    Porto oynayin nasil 60 lvl varmadan bikacaksiniz her sey bug diye seri attack olmadi icin ,, ve durmadan grv yapdiniz da basklarana cok muhtacli oldunuzu ve ayriya 80 kasmaya kalkdiniz da adamlar party bile almiyor slot seri donmiyor diye... bu sorunlar olmasa oyunda suan fazla kurian olurdu .. ilk once bi job arastirmanizi tavsiye ederim !

    bizim suanki mesele karsi tarafdan ustun olmak icin adamlar grv alip kitlenmiyor , buda bug dan faydalanmak !
    Last edited by JusticeForIncase; 03-18-2017 at 08:32 PM.

  5. #5
    Senior Member OWPW's Avatar
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    4,714
    Nickname
    RONARK61
    Clan
    R61
    Server
    KO -> Diez
    Race
    El-Morad
    Quote Originally Posted by JusticeForIncase View Post
    1ci si o adam risk alarak exp yatmak icin towna griyor ,, bug abuse mi dersen, temleri hakinda sanmiyorum > bug sa oyuncular icin duzeltmeri gerekir o sorunu , zaten porto oynamak dertlidir bunu unutmayin !.....Her job kalkan takiyor porto takamiyor defansi desene zate sorunlu 50 def veren item 25 def veriyor simdi bu hakszilik degil mi ? bir tek avantaj var porto da ,,,, oda party kurian herkezi yatirir zehirci oynarsa ama tek basina birsey fazla yapmaz( imkira kesme sebebi de tek adamlarin o joba karsi nasil oyniyacaklarini bilmedikleri !) ,,, adam towna girmis de np kasmis olsun okdr ASAS spike TOWN atyor mageler Nova Town atyorda BUG ABUSE MI OLUYOR ???? ...

    Porto oynayin nasil 60 lvl varmadan bikacaksiniz her sey bug diye seri attack olmadi icin ,, ve durmadan grv yapdiniz da basklarana cok muhtacli oldunuzu ve ayriya 80 kasmaya kalkdiniz da adamlar party bile almiyor slot seri donmiyor diye... bu sorunlar olmasa oyunda suan fazla kurian olurdu .. ilk once bi job arastirmanizi tavsiye ederim !

    bizim suanki mesele karsi tarafdan ustun olmak icin adamlar grv alip kitlenmiyor , buda bug dan faydalanmak !
    yazdığımı tekrar oku
    Quote Originally Posted by OWPW View Post
    +1 üzerleri patlak bir şekilde towna girip veya parti arasına dalıp alan zehiri atan ve ayfa atan kurianlar da bug yapıyor, bu bug yapanların tümü sınırsız banlanmalı.

    10001111011

  6. #6
    Senior Member
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    2,139
    Kurianın sınıfı özensiz olarak oyuncuların karşısına çıkarılmıştır.Gerek şekli bugları skilleri hepsi özensiz eski ko çalışanları yok bunlarla yetinmeye çalışın.

  7. #7
    Senior Member
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    145
    Quote Originally Posted by OWPW View Post
    +1 üzerleri patlak bir şekilde towna girip veya parti arasına dalıp alan zehiri atan ve ayfa atan kurianlar da bug yapıyor, bu bug yapanların tümü sınırsız banlanmalı.
    - üzerleri patlak kıyafetli Portu/Kurian ların zehrinin fazla vurması bug değildir, 75 master skilidir.

    Örneğin diğer karakterlerde master açar açmaz point vermeden açılan (Pasif skill), ''Hp %30 a düşünce, defans %20 yükselir'', ''Mp %30 altına düşünce,Hp tamamlama hızı %20 artar'', ''Hp %30 altına düşünce, korunmayı 50 artırır'' bu skiller Portu/Kurianda 75 lwl de masterda açılır dayanıklılık düşünce, atak artar...

  8. #8
    Bugtan buga fark var. Oyuna çok büyük müdahale eden bir bug ise anında kapanabilir. Fakat oyuna etkisi fazla olmayan bugun kapanması aylar sürebilir.

  9. #9
    Senior Member OWPW's Avatar
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    4,714
    Nickname
    RONARK61
    Clan
    R61
    Server
    KO -> Diez
    Race
    El-Morad
    Quote Originally Posted by l734l7 View Post
    - üzerleri patlak kıyafetli Portu/Kurian ların zehrinin fazla vurması bug değildir, 75 master skilidir.

    Örneğin diğer karakterlerde master açar açmaz point vermeden açılan (Pasif skill), ''Hp %30 a düşünce, defans %20 yükselir'', ''Mp %30 altına düşünce,Hp tamamlama hızı %20 artar'', ''Hp %30 altına düşünce, korunmayı 50 artırır'' bu skiller Portu/Kurianda 75 lwl de masterda açılır dayanıklılık düşünce, atak artar...
    bug olduğunu towna girip zehir atıp video çekenler kendileri söyledi.

    10001111011

  10. #10
    Senior Member
    Join Date
    Oct 2013
    Posts
    451
    Class
    KO -> Warrior
    Server
    KO -> Ares
    Race
    El-Morad
    Quote Originally Posted by owpw View Post
    bug olduğunu towna girip zehir atıp video çekenler kendileri söyledi.
    dedin gibi bug sa , sanmiyorum ama bug sa porto duzen getirsen ler ozaman ! Kitle me spy gorevi aliyorlar kitlenmiyor cekme skilini atyorsun 10 tanede 1 tane si cekiyor , bu arada stamina gdyr ,,, zehir leri desen agirzali buna ragmen oynaniyor ama benim tek aradim cevap ... Biri spy gorevi alip bi adam kitlenmeyince pk da diyorum bunu adam gercekden grv yapiyorsa eyw ama bunu adam lar alip bilerek kitlenmemek icin alan cok ! Buda adamlara oyun ici ustunluk sagliyor .... Ve henuz cevap verecek gm de goremiyorum neden rest geciyor bu konuyu anlamis degilim ban sebi yada degil ona gore de video cekip yolliyalim !

Tags for this Thread

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
cookie_verity_form_