Quote Originally Posted by IRsc View Post
Ayrıca bu itemler malesef botla basıyorlar seri bi şekilde bu yüzden çok sayıda basılıyor yeni server bolca var +9, +10 bile basıldı.
+10 1 tane videosu gördüm. hadi 2-3 tane daha basılsa(ki sanmıyorum. Kimse botla +10 a item basmaz, kesinlikle video açık basar) etti 4. +9 da botla basılacağını sanmıyorum. Kafadan 500-1000 tl gözden çıkaran adam bot açmaz upgrade için. Lakin +8 e kadar(+8 dahil) botla basan kullanıcılar olduğu için upgrade limiti var. Max 25-26 tane basabiliyor bir user. Alttanda wb geçmediği için kim bastı kim bot anlamak mümkün değil(user açısından) Botun biran önce engellenmesi lazım