Eskiden iki günde bir alınan görünmezlık kağıdı artık hergün alınıyor .Cz de pk zevkını sıfıra indiren bi cok usere oyunu bıraktırıp ıtemını sattıran bu görünmezlik saçmalığının ya kısıtlanması yada tamamen kaldırılması lazım pk yapamıyo mıllet . CSW lerinde %100 eskı np verdiği döneme geçmesi lazım. Magelerin 80 skılı mana sılme geri gelmeli diğer jobların skılı güçlendirildi magelerınkı kısıtlandı bence bu işe el atılmalı.Warriorlarında alan skılı atmasıı aklıma geldikçe gülüyorumm tamamen saçmalık bence kaldırılmalı aşırı derece de fazla vuruor.Juraid mountainde exp gitmesi userleri bu etkınlığe katılmasını engelledi bununda eskı halıne dönmesi lazım exp gitmesi kapanmalı.Bu belirttiğim şeyler gerçekleşirse oyun için çok iyi olucak aksını idda eden çok az sayıda insan vardır bence iyi forumlarr.