Bıktım artık su sorundan okadar bekliyoruz sırayı sıra 10 un altına düştümü dc gelmeye başlıyor yetkililer şu sorunla ilgilenin lütfen.![]()
Bıktım artık su sorundan okadar bekliyoruz sırayı sıra 10 un altına düştümü dc gelmeye başlıyor yetkililer şu sorunla ilgilenin lütfen.![]()