Results 1 to 4 of 4

Threaded View

  1. #1
    Junior Member
    Join Date
    Dec 2014
    Posts
    3

    Angry Asgard/ IJagerMaister

    19-12-2014 tarihinde Asgard 1 Serverinda under the castle sırasında charım aniden DC oldu ve bir daha chara giremedim siteye giriş yapıp baktığımda "Blocked for 3rd party tool in game by operator" diyor ancak oyunda herhangi illegal bir yazılım falan kullanmadım hiç açmadım bile ticket attım 2 gündür bekliyorum hiç bir cevap yok! Under the Castle esnasında 1 tane ksc almıştım işe yarar mı bilmiyorum ama gördüğünüz gibi koxp falan yoktu. Beni banlayan GM ERYUDES sanırım.

    KSC: (aynı ksc dir arkadaşlar 2 siteye yükledim)
    http://i.hizliresim.com/J76qPB.jpg (benim charım IJagerMaister)

    http://www.resimupload.net.tr/image.php?di=AJ6Q

    buda bir arkadaşım oda elle oynuyodu ben ban yedikten sonra pm atmış sanki cevap gelicekte : http://www.resimupload.net.tr/image.php?di=AS8E

    herneyse burda bişey çıkmazsa bile bana ne yapmam gerektiğini söylerseniz sevinirim arkadaşlar



    Bunlarda Ticketlarım :
    NDD-787-87577 (ingilizce)
    ve
    KWC-636-70586 (türkçe)
    Last edited by BUSEMREX1; 12-21-2014 at 06:31 PM.

Tags for this Thread

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
cookie_verity_form_