red potun kaldırılmasıyla cpsiz bomboş bi karaktere dönen asasa en azından bir düzeltme olarak önce npcye sonra drakiye getirilen ne olduğu belirsiz weapon breaker'ın 7den sonra reb basılabilir hale getirilmesi gerektiğini düşünüyorum.
wb9 çok etkisiz bir item, wb10 da aynı şekilde aşırı pahalı ve ulaşması zor çoğu server için kimi serverda imkansız.
bu itemi rebden yürüyebilirsek şuansattıklarının bir katı daha karivdis satarlar, üstüne 14-15reb'i en azından ap'yi biraz daha toparlar ve silah daha işe yarar hale gelir. asas için de düzeltme sayılabilir.