Oyun yönetimi olarak emc luferson gibi bölgelerde magelerin genie adı altında hetrülü hileyi acmasını cz de wariorların yine bu genie progrmamı sayesinde elinde 7 raptorla herkese mafyacılık yapmasını nasıl buluyorsunuz ? benim midemi bulandırıyor artık .Zamanı olmayan oynamasın çar kasamayan ring alsın şu genie belası artık kalksın belki 1-2 kişi banlarsınız illegalden .Makro oyunun yüzde 90 ında var ona bişe yapma gibi bir imkanınız yok o çok belli bişeyler yapın artık şu normal oyuncular için. Video çek şikayet et diyenler için hangi birini çekiceksin ayrıyeten oyun mu oynucam kameramanlık mı yapıcam varmı böyle bir savunma ?
Last edited by NativeBrutal; 11-26-2023 at 11:38 AM.