merhabalar, oyuna ön kayıt yaptırdım dc premi çektim . Giriş ekranında bu yazı çıkıyor
"server enty requirements are not met
(not registered for pre-signup)
(otp is not active)"
kontrol ettiğrdiğimde telefon benim üzerime otp abimin üzerine kurmuştum. şimdi otpyi de kendi üzerime yaptım ama helan karektere giriş yapamıyorum otp ile ilgili problem de çözüldü telefonla ilgili de.
Kaç hafta daha bekleyeceğiz hem oyundan hem de clandan geri kaldık o kadar kc de boşa gidiyor. ticket atıyoruz 1 haftada cevap gelmiyor ve gelen cevapta direk ticket ekranı kapatılıyor. bu ne saçma destektir böyle problem çözülmüş işte daha neti bekliyoruz ki ?